گاوصندوق خانگی یک جعبه ای است که شما می توانید اشیای با ارزش و یا مدارک خود در آن نگهداری کنید. جنس گاوصندوق خانگی از فولاد بوده و بسیار مقاومت دارد. گاوصندوق خانگی دارای بدنه ی نسوز می باشد و دارای قفل پیچیده می باشد تا کسی نتواند آن را باز کند. در گاوصندوق خانگی می توانید مدارک و طلا و پول نگهداری کنید. گاوصندوق خانگی وزن بسیار سنگینی دارد که نتوان آن را به راحتی جابجا کرد. داخل گاوصندوق خانگی از بتن تشکیل شده است تا بتواند مقاومت بالایی به آن بدهد. گاوصندوق خانگی را می توانید در خانه و یا مغازه و شرکت داشته باشید. در زمان خرید و فروش انواع گاوصندوق خانگی مدل های مختلفی را پیش رو دارید پس سعی کنید حتما حتما به صورت استاندارد باشد و بدنه ی محکمی را داشته باشد. فروش گاوصندوق خانگی در فروشگاه های مخصوص صورت می گیرد که این فروشگاه ها به خرید و فروش گاوصندوق خانگی می پردازند. فروشگاه ها فروش گاوصندوق خانگی به صورت دست دوم را با قیمت پایین تری عرضه می کنند که شما می توانید آن را تهیه کنید.

فروش گاوصندوق خانگی در انواع مختلف و در مقاومت مختلفی صورت می گیرد. برخی از انواع گاوصندوق خانگی می تواند در هزار درجه مقاومت داشته باشند و تا ساعت ها باقی بمانند. انسان ها از گذشته به دنبال جاثیی بوده اند تا لوازم با قیمت خود را آن جا نگهداری کنند و در قدیم اغلب در صندوق خانگیچه هایی که دارای قفل بود اجناس خود را نگهداری می کردند ولی امروزه فروش گاوصندوق خانگی برای نگهداری این اشیا به کار می رود. فروش گاوصندوق خانگی با قیمت های مناسب در اکثر فروشگاه ها صورت می گیرد که شما می توانید آن را تهیه کنید.

فروشگاه تجهیزات خرید و فروش گاوصندوق خانگی را در مدل ها و انواع مختلف مانند خرید و فروش گاو صندوق دیپلمات 530TFWR انجام می دهد. شما می توانید گاوصندوق خانگی مورد نظر خود را با مراجعه به سایت انتخاب کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 423
نمایش همه
علاقه مندی ها ()