برای ایجاد برش برای فلزات استفاده از دستگاه های برش خیلی به صرفه نیست و همین طور دستگاه های برش هر برشی را نمی توانند ایجاد کنند ولی در برش لیزر می توانیم طرح های مختلفی را ایجاد کنیم. با استفاده از خدمات برش لیزر حرفه ای در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و افراد کمتری نیاز است. در برش لیزر سرعت بالایی وجود دارد و می تواند طرح های پیچیده را با سرعت بسیار بالایی به وجود آورد. در برش لیزر می توانیم از آلیاژ های مختلفی استفاده کنیم که شامل مس و استیل و برنج و... می باشد.

هر فلزی می تواند در صنعت های مختلفی به کار گرفته شود و با استفاد از برش لیزر قطعه های مختلفی را از آن ها را ایجاد کرد. در برش لیزر نقطه های مورد نظر با استفاده از برش لیزر نقطه ای و یا برش لیزر مستقیم آب می شود و به این صورت برش صورت می گیرد که در وسیله های زینتی و تابلوسازی و حکاکی از برش لیزر نقطه ای و همچنین خدمات برش فلزات آلیاژی استفاده می شود زیرا ظرافت کار بسیار مهم می باشد. برای برش فلزات از دیگر دستگاه ها هم می توان استفاده کرد مانند روش های فرزکاری و تراشکاری و سنگ زنی و رزوه زنی و... ولی استفاده از برش لیزر می تواند از تمامی این روش ها بهتر باشد. در صنایع بسیاری مانند نظامی و پزشکی و هوافضا و آزمایشگاهی و... می توان از برش لیزر استفاده کرد. از مزیت های برش لیزر می توان به ایجاد نشدن پلیسه بر روی کار و تمیزی آن اشاره کرد و همچنین در برش لیزر سوختگی ایجاد نمی شود و دقت بالایی دارد.

برش لیزر برای غیر فلزات نیز وجود دارد که این برش لیزر بر روی موادی مانند چوب و پارچه و پلاستیک و... صورت می گیرد که می تواند به صورت کاملا دقیق صورت گیرد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 636
نمایش همه
علاقه مندی ها ()