دیگر به سختی میتوان باسکول های قدیمی که از روش های توزین سخت و زمان بری برخوردار بودند را در صنایع  و کارخانجات مشاهده نمود. با پیدایش باسکول های دیجیتال دیگر عمر باسکول های قدیمی به سر آمد و زحمت توزین اجسام تا حد زیادی کاهش یافت. دقت توزین نیز در باسکول های دیجیتال قابل مقایسه با باسکول های قدیمی نیست و از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. باسکول ها نیز خود به انواع مختلفی تقسیم میشوند که بیشترین تفاوت آنها در حجم باری که میتوانند توزین کنند و همچنین دقت توزین آنها میباشد. دقت توزین باسکول ها متفاوت است و ممکن است برخی از برندها و مدل ها وجود داشته باشند که عملیات توزین را با  مقداری خطا انجام دهند. همچنین حجم باری که باسکول ها میتوانند توزین کنند نسبت به نوع باسکول و همچنین برند و مدل دستگاه متفاوت است.

چگونه میتوان باسکول متناسب با نیاز خود را تهیه نمود؟

درست است که باسکول ها برای توزین اجسام سنگین مورد استفاده قرار میگیرند اما اینگونه نیست که هر باسکولی مناسب با نیاز شما میباشد. باید باسکولی را تهیه نمایید که کاملا با مکان و همچنین فعالیت شما تناسب برقرار کند. باسکول ها انواع مختلفی دارند که برخی از آنها عبارتند از باسکول فروشگاهی، باسکول های صنعتی  ، جاده ای، دامکش، آویز، رولیک و نفر کش. مطمئنا هر یک از این باسکول ها مناسب با نیاز شما نخواهد بود و بهتر است اطلاعاتی را قبل از خرید تهیه نمایید. دریافت یک مشاوره از فروشندگان کمک زیادی برای انتخاب یک باسکول مناسب و در خور شرایط شما خواهد کرد. البته دریافت مشاوره به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید برند و همچنین مدل مناسبی از ترازو را تهیه نمایید.  اگر یک فروشنده معتبر و قابل اطمینان را بیابید مطمئنا  بهترین باسکول را به شما معرفی خواهد کرد.

خرید باسکول بصورت غیر حضوری

بسیاری از افراد از روی عادت تنها به روش های حضوری برای خرید باسکول روی می آورند. البته در دسترس بودن فروشگاه نیز تاثیر زیادی بر روی خرید باسکول بصورت حضوری دارد. اما افرادی نیز وجود دارند که محدودیت زیادی برای دسترسی به یک فروشگاه حضوری دارند. خرید اینترنتی باسکول نیز برای این دسته از خریداران فراهم شده است تا بتوانند از طریق وب سایت فروشگاه و یا تلفنی خرید خود را انجام داده بدون اینکه نیازی به خروج از محل کار خود را داشته باشند. تنها نکته ای که در خرید اینترنتی باید به آن توجه داشته باشید انتخاب فروشگاه معتبر میباشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()