خرید آپارتمان در اندیشه کرج به دلیل قیمت بسیار مناسب تر نسبت به مناطق پر تراکم  استان  تهران این روزها با استقبال بیشتری از طرف اقشار با در امد پایین و زوج های جوان رو به رو شده است. به همین دلیل است که شرکت های ساختمان سازی در این منطقه فعالیت خود را آغاز کرده اند، و با ساخت آپارتمان های زیبا و مجلل در حال ساخت شهرک سازی می باشند و روز به روز به تراکم ساختمان سازی در  آن می پردازند. از دیگر ویژگی هایی که سبب شده خرید و فروش آپارتمان در اندیشه با استقبال مواجه شود، می توان به فاصله این شهرک تا تهران اشاره کرد، شهرک اندیشه کرج در فاصله ی 30 کیلومتری استان تهران قرار گرفته است، که فاصله زمانی آن تقریبا در حدود 30 تا 35 دقیقه می باشد و به علت قیمت مناسب آن برای ساکنینش بسیار ایده آل می باشد.

تا کنون اندیشه کرج دارای 5 فاز می باشد، و از لحاظ شرایط منطقه ای و آب و هوایی در وضعیت متعادلی قرار گرفته است، و از لحاظ وضعیت بهداشتی، شهرداری بسیار مطلوب است. با افزایش جمعیت و گسترش ساخت و سازها مراکز خدماتی، درمانی، ساختمان های تجاری، ورزشی، فضای سبز و غیره در این منطقه به وجود آمده اند و آماده خدمت رسانی به اهالی آن هستند.  از دیگر مزایای شهرک سازی و خرید آپارتمان در اندیشه می توان به حفظ تعادل اکولوژی محیط، ایجاد محیط زیست مناسب، استفاده بهتر از زیر ساخت ها، موقعیت و دسترسی مناسب اشاره کرد. برای خرید ملک های زمین ارزان در اندیشه به سایت مراجعه کنید.

تمامی اصول مهندسی و زیر بنایی مناسب در این شهرک رعایت شده و ساخت و سازها توسط شرکت های عمرانی بسیار معتبر انجام شده است، به طوریکه شاهد آپارتمان هایی مدرن و لوکس هستیم که انتظار آن ها را در این منطقه شاید نداشته باشیم. بنابراین اگر قصد خرید ملک و آپارتمان نوساز با قیمت مناسب را دارید ما در خدمت شما هستیم.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 573
نمایش همه
علاقه مندی ها ()