پول شمار (Bill Counter) به وسیله ای گفته می شود که با سرعت بالا شمارش بسته های پول را انجام می دهد. معمولاً خرید پول شمار را بانک ها، صرافی ها، فروشگاه های بزرگ و بخش های امور مالی و حسابداری انجام می دهند تا بر سرعت شمارش پول بیفزایند. دستگاه پول شمار در دو نوع پول شمار ایستاده و پول شمار رومیزی ساخته می شوند.

عملکرد پول شمار

برای ساخت انواع پول شمار از تکنولوژی های هوشمند و پیشرفته برای شناسایی اسکناس های جعلی، پاره شده و چسب خورده استفاده می شود و از دقت بالایی برای شمارش اسکناس برخوردار می باشند. از معتبرترین برندهای دستگاه پول شمار می توان به پول شمار سایان، پول شمار مکث، پول شمار پارا، پول شمار نیکیتا، پول شمار سی تک و غیره اشاره نمود. برای خرید پول شمار پارا به سایت مراجعه کنید.

در دسته بندی دوم انواع پول شمار، می توان به پول شمارهایی اشاره نمود که قادر به شمارش انواع واحدهای پولی می باشند که بهترین گزینه برای مصارف مراکز صرافی می باشند.

قیمت پول شمار

قیمت پول شمار متغیر می باشد و علّت آن وابسته به امکانات دستگاه پول شمار دارد. درون دستگاه پول شمار از سنسورهای تشخیص اسکناس جعلی استفاده می شود که طبق فناوری های متنوع عملیات شمارش اسکناس ها را انجام می دهند. در نتیجه انواع پول شمار را می توانید با قیمت ارزان برای مصارف ساده خریداری نمود. ضمن آنکه قیمت خرید پول شمارهای ارز گران تر می باشد. با خرید پول شمار مناسب می توانید سرعت عملیات شمارش پول را ارتقاء ببخشید و راندمان کاری را افزایش دهید.

بهترین برندهای دستگاه پول شمار را می توانید از فروشگاه تجهیزات با قیمت مناسب خریداری کنید. برای مشاهدۀ انواع پول شمار می توانید به بخش تجهیزات فروشگاهی سایت تجهیزات مراجعه کنید و متناسب با نیاز، مناسب ترین دستگاه پول شمار را با شرایط عالی و گارانتی دار خریداری نمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 379
نمایش همه
علاقه مندی ها ()