پوشش داکرومت جزء پوشش های مقاوم و با سختی بالا می باشد. از پوشش های داکرومت در صنایع مختلف استفاده می شود که نسبت به خوردگی و حرارت مقاوم می باشند. به همین دلیل در صنعت ساخت فلزات از پوشش مقاوم داکرومات استفاده می شود. داکرومات جزء پوشش های غیر الکترولیتی است که بی خطر و بر پایه آب ساخته می شود ولی با این وجود به عنوان پوشش قطعات فولادی و چدنی مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای اطلاع از قیمت خرید مواد پوشش داکرومت به سایت مراجعه کنید.

کاربرد پوشش داکرومت

پوشش داکرومات از ذرات ریز فلزاتی که در بستر آلی یا معدنی قرار گرفته اند ساخته شده است. از پوشش داکرومات همانند دیگر پوشش های صنعتی برای پوشش کاری برخی از قطعات فولادی استفاده می شود که در نتیجۀ آن نسبت به خوردگی و حرارت مقاومت بالایی داشته باشند. از ویژگی های مهم پوشش داکرومات می توان به چسبندگی بالای آن اشاره نمود که به راحتی می توان جایگزین پوشش های گالوانیزه گرم و سرد نمود، ضمن آنکه دارای خواص بهتری می باشند. با استفاده از داکرومت می توان بر روی قطعات لایۀ محافظتی ایجاد نمود که میزان خوردگی شیمیایی را از بین برد. فرآیند پوشش داکرومات بر اساس استانداردهای مشخصی صورت می گیرد تا خواص اولیۀ خود را حفظ کند. برای اطلاع از  قیمت خرید مواد پوشش دهنده ی فلیک های روی به سایت مراجعه کنید.

قیمت پوشش داکرومت

قیمت پوشش داکرومت متناسب با حجم قطعات معین می گردد، البته قابل ذکر است که نوسانات بازار نیز بر روی نرخ فرآیند پوشش داکرومت مؤثر می باشد و باعث بی ثباتی قیمت گردیده است. کیفیت پوشش کاری فلیک های روی که همان داکرومت می باشد، بر استحکام و ماندگاری قطعات فلزی مؤثر می باشد.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار، با مدیریت عالی توانسته جایگاه مناسبی را در کشور ایران از نظر تأمین مواد پوشش کاری به دست آورد. از این رو فرآیند پوشش داکرومت را با قیمتی رقابتی به متقاضیان ارائه می دهد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 562
نمایش همه
علاقه مندی ها ()