پوستر دیواری نسل جدید از کاغذ دیواری ها است که به صورت برجسته بوده و تصاویر در اعماق مختلفی قرار می گیرد که حالت سه بعدی را ایجاد می کند و می تواند روی فضا تاثیر بسیاری بگذارد بنابراین انتخاب مدل پوستر دیواری می تواند موجب کوچک یا بزرگ دیده شدن فضا و یا شلوغی آن و... شود.  بنابراین انتخاب پوستر دیواری برای هر مکانی مخصوص به همان مکان است و ممکن است یک پوستر دیواری در دو مکان مختلف با متراژ های متفاوت و دکوراسیون مختلف نتیجه ی متفاوت دهد. برای اطلاع از فروش اینترنتی پوستر دیواری به سایت مراجعه کنید.

پوستر دیواری با کاغذ دیواری تفاوت داشته و دارای طرحی کلی است یعنی از کنار هم قرار گرفتن تکه های آن تصویری کامل به دست می آید. همچنین شما می توانید کاغذ دیواری ها را تا جایی که می خواهید ادامه دهید زیرا شامل رول های زیادی است که برای کل مکان نیز مورد استفاده می باشد اما پوستر دیواری این گونه نبوده و یک طرح است و قابل تکرار در ابعاد بیشتر نیست پس پوستر دیواری را با ابعاد مورد نظر انتخاب می کنید و قطعات آن را در جای مخصوصش نصب می کنید تا طرح کلی نمایان گردد.

پوستر دیواری می تواند طرح های مختلفی مانند گل و طبیعت و یا اشکال هندسی و طرح های مشاغل و کودکانه و.... داشته باشد.  قابلیت استفاده برای مکان های مختلفی را دارد یعنی برای هر ساختمانی می توانید از پوستر دیواری استفاده کنید. برای استفاده از پوستر دیواری در یک مکان معمولا یک دیوار را برای آن در نظر می گیرند مثلا برای اتاق پذیرایی خانه ها دیوار بزرگ تر را برای نصب پوستر دیواری در نظر می گیرند. همچنین برای مکان های کوچک تر از طرح های عمق دار می توان استفاده کرد. برای خرید پوستر دیواری اتاق کودک به سایت مراجعه کنید.

مرکز چاپ دیجیتال دی سفارش چاپ انواع پوستر دیواری را از شما می پذیرد. برای دیدن نمونه های آماده ی پوستر دیواری و سفارش نیز به سایت مراجعه کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()