اسباب بازی دخترانه دارای ظرافت خاصی است که متناسب با روحیات دخترانه طراحی شده اند. اسباب بازی وسیله ای است که تمام افراد از ابتدای زندگی خود با آن در ارتباط بوده اند و به عنوان وسیلۀ سرگرم کننده به کار گرفته می شود. کمپانی های اسباب بازی سازی همواره در تلاش هستند برای ساخت اسباب بازی از اصول روانشانسی و سرگرمی را در طراحی اسباب بازی به کار گیرند تا کودکان با نشاط باشند.

انواع اسباب بازی آموزشی دخترانه

برخی از اسباب بازی ها به طور اختصاصی برای کودکان دختر طراحی می شوند که می توان به عروسک های دخترانه، ماکت های آشپزی، ماکت های دوخت و دوز، عروسک های موزیکال السا، عروسک سخنگوی موزیکال دخترانه، عروسک های مفصلی دخترانه باربی و ... اشاره نمود. البته قابل ذکر است که برخی از اسباب بازی ها اختصاص به جنسیت خاصی ندارد و تمام کودکان می توانند با آنها بازی کنند که می توان به بازی های فکری، بازی های آموزشی، اسباب بازی حرکتی، اسباب بازی حرکتی و غیره اشاره نمود. توجه به جنسیت کودک حائز اهمیت می باشد و والدین هنگام خرید اسباب بازی باید مد نظر داشته باشند تا متناسب با روحیه و توان کودک باشد و در رشد فکری و حرکتی اعضای بدن کودک مؤثر باشد. برای خرید از  فروشگاه اینترنتی انواع عروسک به سایت مراجعه کنید.

قیمت اسباب بازی دخترانه

قیمت اسباب بازی دخترانه همانند دیگر اسباب بازی ها می باشد و بی ثبات است بنابرای با توجه به توان مالی می توانید مناسب ترین اسباب بازی دخترانه را با قیمت مناسب خریداری نمائید. انتخاب اسباب بازی هایی فکری و مهارتی به کودک کمک می کند تا از نظر ذهنی رشد داشته باشد، ضمن آنکه از مهارت های زندگی را نیز فرا می گیرد.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت با توجه به توسعه فعالیت های خود، توانسته انواع اسباب بازی دخترانه و پسرانه را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت خرید اینترنتی عرضه کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 404
نمایش همه
علاقه مندی ها ()