عروسک یکی از محبوب ترین اسباب بازی های کودکانه می باشد که اختصاص به ردۀ سنی خاصی ندارد و تمام کودکان به نوعی با اسباب بازی عروسک بازی می کنند. تمام افراد تجربه خرید از فروشگاه انواع عروسک را برای کودکان داشته اند و می دانند که عروسک ها نقش مهمی در سرگرمی و شخصیت سازی کودکان دارد. به عبارتی کودکان با دیدن شخصیت های کارتنی علاقۀ خود را به شخصیت های انیمیشن بیان می کنند و با خرید عروسک شخصیت های کارتنی، احساس نزدیکی با شخصیت عروسک خواهند داشت.

انواع عروسک

در بازار انواع عروسک دخترانه و پسرانه عرضه می شود که حیوانات و شخصیت های کارتنی و انیمیشن الهام گرفته شده اند. عروسک باربی، عروسک ماشا و میشا، عروسک بیبی برن، عرسک بتمن، عروسک سوپر من، عروسک خرسی، عروسک خرگوشی و انواع عروسک های حیوانی تنها تعداد اندکی از دسته های عروسک های کودکانه می باشد که در بازار با قیمت ارزان و مناسب فرخته می شوند. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با اسباب بازی عروسک وجود دارد، این است که اسباب بازی عروسک محدودیت سنی ندارد و تمام کودکان به نوعی می توانند متناسب با سن خود بهترین عروسک را داشته باشند که تا بزرگ سالی نیز همراه آنان می ماند و حس خوشایندی خواهند داشت. برای خرید از مرکز فروش اسباب بازی دخترانه به سایت مراجعه کنید.

قیمت عروسک

قیمت عروسک متغیر است و به جنس و ابعاد عروسک بستگی دارد. به همین دلیل به راحتی می توانید انواع عروسک ارزان را با کیفیت عالی برای نوزاد و کودکان خردسال خود خریداری نمائید. اهمیت دادن به کودکان بسیار مهم است و نیاز است که والدین با خرید مناسب ترین عروسک، اهمیت نقش آنها را در زندگی خود نشان دهند، حتی با خرید کوچک ترین عروسک !

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت به صورت کاملاً حرفه ای در حوزۀ فروش انواع اسباب بازی که شامل انواع عروسک و بازی های فکری و آموزشی می شود، فعالیت دارد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 406
نمایش همه
علاقه مندی ها ()