ویژگی های ترازوی پند 30 کیلویی مدل PX7500S:

بررسی ویژگی های ترازوی پند 30 کیلویی مدل PX7500S:

در این مقاله ویژگی های ترازوی پند 30 کیلویی مدل PX7500S بررسی شده است.   ترازوی پند 30 کیلویی مدل PX7500S به دلیل سهولت در استفاده، در گروه ترازوهای فروشگاهی قرار گرفته شده است. این ترازوی پند 30 کیلویی دقیقا مشابه ترازو پند 50 کیلویی همین مدل می باشد و تنها در مقدار توزین باهم متفاوت می باشند. بدنه این ترازو فلزی می باشد و رنگ آن در دراز مدت تغییری نمی کند و ثابت می ماند ولی جنس علمک آن از نوع پلاستیک فشرده ABS است که در برابر ضربه نیز مقاوم است.برای اطلاع از انواع ترازوی پند ارزان به سایت مراجعه کنید.

این ترازوی پند دارای دو سینی می باشد. یک سینی تخت و یک سینی لبه دار که تقریبا دارای لبه های نسبتا بلندی است. جنس هر دو سینی ترازوی پند استیل می باشد. یکی از ویژگی های این ترازو باتری داخلی قابل شارژ می باشد که این ترازو را از وابستگی به برق شهری بی نیاز کرده است. حداکثر وزن قابل اندازه گیری با این ترازو 30 کیلوگرم و دقت خطای در هنگام وزن گیری 5 گرم می باشد. صفحه نمایشگر این ترازوی پند از نوع LED می باشد که بر روی علمک نصب شده است. بر روی این صفحه نمایشگر، وزن، قیمت و جمع کل قابل نمایش می باشد. یکی از عیوب این مدل از ترازو این می باشد که پورت های لازم جهت اتصال ترازو به کامپیوتر و چاپگر جانبی بر روی آن نصب نشده است. این ترازوی پند دارای 52 حافظه داخلی می باشد که برای ثبت و ذخیره اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید اینترنتی ترازو  از طریق لینک اقدام نمایید.

با استفاده از کلیدهای تعبیه شده بر روی کیبورد نمایشگر می توان به این حافظه دسترسی پیدا کرد. یکی دیگر از ویژگی های این ترازو دوطرفه بودن صفحه نمایشگر می باشد که هم کاربر و هم مشتری می توانند به راحتی اطلاعات کالا را بر روی صفحه نمایشگر ببینند. این ترازو دارای پارسنگ و صفر کننده اتوماتیک می باشد.از دیگر قابلیت های مهم این ترازو خدمات رسانی به سه مشتری بصورت همزمان می باشد. فروشگاه تجهیزات از معتبرترین فروشگاه های فروش ترازو می باشد. 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()