اسکرو به معنی پیچ است و کمپرسورهای اسکرو از انواع کمپرسوری هستند که فشرده سازی هوا را با استفاده از پیچ ها و مارپیچ های تشکیل دهنده خود انجام می دهد.

این نوع از کمپرسور در صنایع مختلف و به طور وسیع کاربرد دارد. در لوازم خانگی مانند کولر های گازی، صنعت هواپیمایی، سیستم های تهویه و سردخانه، لوازم پزشکی و... از کمپرسور اسکرو استفاده می کنند.

به دلیل لرزش کمتر حاصل از حرکت دورانی و حرکت مداوم گاز، ظرفیت و بازدهی بیشتر و استفاده از قطعات کمتر در ساخت آن، این نوع از کمپرسور می تواند جایگزین مناسبی برای سایر کمپرسورها مانند پیستونی و گریز از مرکز باشد. 

ویژگی های انواع کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو دارای دو نوع است. کمپرسور نوع خشک و کمپرسور نوع روغنی دو نوع از این محصول هستند.

در نوع خشک همانطور که از نام آن مشخص است، هیچ روغنی در کارکرد آن وجود ندارد. به همین دلیل تحمل کار در دمای بالا و همچنین کار با دور بالا را ندارد. هوای خروجی از این نوع کمپرسور به نسبت فشار هوای ورودی بسیار بیشتر بوده و تقریبا 3 برابر است. از معایب این نوع، حساسیت بالای آن و این که نیاز به تعمیر و نگهداری از آن زیاد است. کاربرد این نوع در صنایع دارویی و غذایی می باشد.

در مقابل کمپرسور نوع خشک، کمپرسور نوع روغنی قرار دارد. روغن به صورت مداوم برای روان کار کردن قسمت های مختلف مانند ایرندها و یاتاقان ها در کمپرسور اسکرو وارد می شود. در هنگام خروج فشار هوا، روغن از آن جدا می شود و پس از آن که فیلتر شد دوباره به سیستم اسکرو بازگشته و شروع به کار می کند. برخلاف کمپرسور خشک، این نوع هم تحمل دور بالا و هم تحمل دمای بالا را دارد. وجود روغن از اصطکاک آن می کاهد. بازدهی این انواع کمپرسور بسیار بالا بوده و تفاوت بین فشار هوای ورودی با فشار هوای خروجی بین 8 تا 13 برابر است. برای خرید و دریافت لیست قیمت به وب سایت هوامدار مراجعه نمایید.

کمپرسور اسکرو

یکی از مزایای مهم کمپرسور اسکرو نسبت به سایر کمپرسورها این است که مکش و دهش در این نوع پیوسته و مداوم است و به همین دلیل باعث ضربه به قطعات نمی شود.

تماس با ما

آدرس كارخانه : تهران ، شهرك صنعتي چهاردانگه،‌مجتمع صنفي سهند،‌سوله هاي بنقش، پلاك 3/805

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

                                                        

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 559
نمایش همه
علاقه مندی ها ()