چاپ پوستر دیواری به عنوان جدیدترین محصول دیوارپوش محسوب می شود. همانطور که می دانید از گذشته تا به امروز انواع دیوارپوش کاغذ دیواری برای تزئین دیوار به کار برده شد که در نتیجۀ آن، طراحی های زیبایی را در داخل دکوراسیون داخلی شاهد بوده ایم. پس از گذشت سال و استفاده از فناوری جدید در ساخت دستگاه های چاپ دیجیتال، امکان چاپ انواع پوستر دیواری برای علاقه مندان به این نوع دیوارپوش فراهم شد. بنابراین می توانید انواع کاغذ دیواری سه بعدی را در بازار مشاهده نمائید که دارای تصاویر زیبا و منحصر به فرد می باشند که در زیبایی دکوراسیون داخلی کمک شایانی نموده اند. خرید و فروش انواع پوستر دیواری را در طرح های مدرن و کلاسیک می توانید مشاهده نمائید که مورد پسند اقشار مختلف جامعه قرار گرفته اند. برای اطلاع از  چاپ پوستر دیواری با قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید. 

چاپ انواع پوستر دیواری

با توجه به چاپ انواع پوستر دیواری، می توانید شاهد چاپ پوسترهای دیواری کودکانه، پوسترهای دیواری بناهای تاریخی، انواع پوستر دیواری مشاغل مختلف و غیره باشید که از فناوری چاپ سه بعدی استفاده نموده اند و نمای زیبایی از تصاویر دو بعدی را به نمایش گذاشته اند. با توجه به گسترش انواع دیوارپوش، شاهد چاپ بهترین و با کیفیت ترین پوسترهای دیواری می باشیم که توسط دستگاه های پیشرفته دیجیتال طراحی شده اند.

اگر قصد نصب جدیدترین محصول دیوارپوش را دارید، می توانید به فروشگاه های پخش لوازم دکوراسیون داخلی مراجعه نمائید و یا به صورت اینترنتی نسبت به آنها اطلاعاتی را بدست آورید. تفاوت قابل توجهی بین چاپ کاغذ دیواری و همچنین چاپ پوستر دیواری وجود دارد. این مسئله به طراحی تصاویر آنها باز می گردد، طراحی تصاویر کاغذ دیواری به صورت تکراری است لیکن پوستر دیواری، شامل یک تصویر جامع می باشد که به شکل چند تکه ای در کنار یکدیگر چسبانده می شوند. در نتیجه می توانید تصاویر زیبایی را مشاهده نمائید که زیبایی فضای دکوراسیون را بیش از پیش بهبود می بخشد و نمای فوق العاده ای را می توانید برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب، محل کار و یا اتاق فرزندتان ایجاد نمائید.

چاپ پوستر دیواری سفارشی

چاپ پوستر دیواری سفارشی نیز یکی دیگر از مزایایی است که پخش کنندگان پوستر دیواری، برای مشتریان خود فراهم نموده اند. پس با این تفاسیر کارفرمایان و طراحان دکوراسیون داخلی قادر خواهند بود، متناسب با سلیقۀ شخصی و نیاز خود به دکوراسیون خاص، می توانند از این فرصت برای سفارش چاپ پوستر دیواری خاص و ویژه استفاده نمایند و در ابعاد و طرح مورد دلخواه خود، سفارش دیوارپوش را ثبت نمایند. با توجه به پوشش پی وی سی موجود بر روی این نوع دیوارپوش، دارای کیفیت بالا می باشند که قابل شستشو هستند و می توان سطوح آنها را از آلودگی و لکه پاکیزه نمود.

قیمت چاپ پوستر دیواری

قیمت چاپ پوستر دیواری به ابعاد، جنس و طرح پوستر بستگی دارد. با توجه به استقبال فراوان عموم مردم در سطح جهان نسبت به دیوارپوش پوستر دیواری، قیمت خرید و چاپ پوستر دیواری کاهش یافته است و با قیمت ارزان، می توانید سفارش خود را انجام دهید. برای اطلاع از قیمت خرید پوستر دیواری گل های سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

در حال حاضر امکان چاپ اختصاصی پوستر دیواری کودکانه برای اتاق کودک و نوجوان فراهم می باشد. در نتیجه والدین به راحتی می توانند متناسب با جنسیت فرزند خود، انواع پوستر دیواری طرح انیمیشن کودکانه را برای اتاق خردسال خود انتخاب نمایند. با توجه به یکپارچه بودن تصاویر پوستر سه بعدی، جلوۀ زیبایی از تصاویر در معرض دید بیننده قرار گرفته می شود. به دلیل همین ویژگی است که به عنوان محبوب ترین دیوارپوش، برای طراحی دکوراسیون ساختمان خریداری می شود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، با افتخار در حوزۀ فروش و چاپ محبوب ترین پوستر دیواری در تهران فعالیت می کند و امکان سفارش اینترنتی انواع پوستر را برای مشتریان فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()