آیفون های تصویری در باز کردن درب ورودی منازل و سازه های با کاربری گوناگون و همچنین در حفظ امنیت آنها نقش موثری  دارند و با استفاده از این آیفونها دیگر نیازی به صرف انرژی و زمان برای باز کردن درب وجود نخواهد داشت. آیفون تصویری از جمله محصولاتی است که امروزه در کشور ما نیز تولید میشود و برخی از برندهای آیفون تصویری تولید داخل به حدی از کیفیت و امکانات مناسبی برخوردار هستند که به دیگر کشور ها نیز صادر شده و از محبوبیت بالایی چه در داخل کشور و چه خارج از کشور برخوردار هستند. یکی از انواع آیفون تصویری های تولید داخل که از کیفیت و امکانات زیادی نیز برخوردار است آیفون تصویری تک نما میباشد که از امکانات و استاندارد های روز دنیا در خود بهره میبرد و قیمت بسیار مناسب تری نیز در مقایسه با نمونه های خارجی دارد.برای اطلاع از قیمت فروش آیفون تصویری تکنما  به سایت مراجعه کنید. 

گارانتی آیفون تصویری تک نما از نقاط قوت آن در مقایسه با نمونه های خارجی

 یکی از نقاط قوت آیفون های تصویری تکنما در  مقایسه با آیفون تصویری هایی که از دیگر کشورها به ایران وارد میشود در گارانتی بسیار معتبر آنها میباشد. گارانتی آیفون تصویری تک نما بسیار معتبر بوده و میتوانید در هر زمان که دستگاه با مشکلی مواجه شد تعمیر و سرویس آن را به نمایندگی و خدمات پس از فروش واگذار نمایید. گارانتی آیفون تصویری تک نما هزینه های شما برای تعمیر و سرویس ایفون را به حد اقل ممکن میرساند و یا به طور کامل حذف خواهد کرد. همچنین خدمات و پشتیبانی آیفون تصویری تک نما به سراسر کشور ارائه میشود و تنها یک شهر خاص برای پشتیبانی لحاظ نشده است. شما در هر شهری که باشید که میتوانید از خدمات و پشتیبانی خوب محصولا آیفون تصویری تک نما بهره مند شوید. شرکت تکنما برای اینکه بتواند خدمات طولانی مدتی را به مشتریان خود ارائه دهد مدت گارانتی محصولات خود را به سه سال افزایش داده است و میتوانید در طول این سه سال به راحتی هر گونه تعمیر و رفع عیب آیفون را انجام دهید.برای اطلاع از فروش اینترنتی آیفون تصویری به سایت مراجعه نمایید. 

آیفون تصویری تکنما و قیمت آن

آیفون تصویری هایی که در داخل کشور مانند آیفون تصویری تک نما تولید میشوند به دلیل اینکه قطعات آن ها داخلی میباشد و همچنین نیروی انسانی ایرانی نیز در ساخت آنها مورد استفاده قرار میگیرد از قیمت مناسبی برخوردار هستند. در یک مقایسه با دیگر برندهای خارجی میتوانید به قیمت آیفون تصویری تک نما پی ببرید. این آیفون ها از قیمت مناسبی برخوردار هستند و میتوانند هزینه نصب و راه اندازی آیفون برای سازه و ساختمان شما را به حد اقل برسانند. البته آیفون تصویری تک نما در مدل های مختلفی تولید و بفروش میرسد که نسبت به مدل موجود باید هزینه متفاوتی را نیز پرداخت نمایید. آیفون های تصویری تک نما هر یک از امکانات متفاوتی برخوردار هستند که این امکانات میتواند در قیمت آنها نقش داشته باشد. هر چه بر تعداد امکانات آیفون های تصویری تک نما افزوده شود در نتیجه قیمت آنها نیز افزایش خواهد یافت. همچنین قیمت آیفون های تصویری تک نما که از صفحه نمایشگر بزرگتری برخوردار باشد نیز از آیفون هایی که صفحه نمایش کوچکی دارند بیشتر خواهد بود. صفحه نمایشگر آیفون تصویری تک نما به دو نوع ۷ و ۴.۳ اینچی تقسیم میشود که نوع ۷ اینچی آن از قیمت بالاتری برخوردار است.

خرید آیفون تصویری تکنما

برای خرید آیفون تصویری تکنما بهتر است با یک فروشگاه تخصصی و با تجربه مشورت کرده و سپس مناسبترین آیفون تصویری را سفارش دهید. مدل های مختلفی از آیفون تصویری های تک نما وجود دارد که باید بر اساس نیاز و شرایط خود آیفون مناسب  را سفارش داده و خریداری نمایید. بهتر است قبل از خرید آیفون تصویری تک نما ابتدا مشاوره و اطلاعاتی را کسب و سپس خرید خود را انجام دهید. فروشگاه آکام سازه بهترین مشاوره شما برای خرید آیفون های تصویری میباشد و میتوانید متناسب با نیاز خود بهترین آیفون را خریداری کنید.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 495
نمایش همه
علاقه مندی ها ()