لاستیک یکی از وسیله های مهم در خودرو به شمار می رود. خودرو از بخش های مختلفی تشکیل شده است. در این میان لاستیک تنها قطعه ای از خودرو است که مستقیم با زمین در تماس بوده و دارای اهمیت بسیاری می باشد. امروزه بسیاری از لاستیک ها در جهان تولید می شوند که هر یک دارای استاندارد هایی هستند که برخی از آن ها معروف بوده و به کشور های دیگر صادر می شوند. از میان لاستیک ها ، لاستیک لاسا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این لاستیک در ترکیه ساخته می شود سالانه تعداد بالایی از آن به نقاط مختلف جهان صادر می گردد. کارخانه ی لاستیک لاسا با بهره گیری از طراحی و ساخت پیشرفته توانسته لاستیک هایی با بالا ترین میزان بهره وری را به تولید برساند. لاسا از برند های شناخته شده ی جهانی است.برای اطلاع از قیمت فروش لاستیک لاسا  به سایت مراجعه کنید. 

لاستیک می تواند راندمان خودرو را بالا ببرد و همچنین جان سرنشینان به لاستیک نیز وابسته می باشد. استفاده از لاستیک های بی کیفیت و یا تاریخ گذشته می تواند باعث به وجود آمدن خسارات بسیار جانی و مالی شود بنابراین هزینه برای خرید یک لاستیک خوب و باکیفیت نه تنها هزینه ای اضافی نیست بلکه ضروری می باشد. اگر شما از لاستیک های به نام و معروف استفاده کنید می توانید مدت زمان بسیاری از آن لاستیک بهره مند شوید.

تولیدات شرکت لاستیک لاسا با همکاری شرکت ترکیه و ژاپن آغاز شد. این دو شرکت با همکاری هم توانستند محصولاتی را با نام لاسا تولید نمایند که شامل انواع لاستیک های سواری و لاستیک ماشین های سنگین و کشاورزی و.... می باشد. امروزه شعب نمایندگی های لاستیک لاسا را می توانیم در کشور ها مختلف از قبل کشور خودمان مشاهده کنیم. بسیاری از افراد در کشورمان از این لاستیک استفاده می کنند و طرفدار آن هستند زیرا ویژگی های منحصر به فرد این قطعه باعث شده فروش بالایی را سالانه از این لاستیک داشته باشیم.

نمایندگی های لاستیک لاسا

نمایندگی های لاستیک لاسا در کشور ما در هر شهری به چشم می خورد که برای خرید این لاستیک بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. انواع لاستیک های شاسی بلند، باری، سواری، کشاورزی، راهسازی، صنعتی و .... را می توانید از این نمایندگی ها خریداری نمایید. نمایندگی های معتبر معمولا ارزان ترین قیمت را برای لاستیک ها در نظر می گیرند. همچنین خیال شما از خرید آسوده می باشد زیرا در دام کلاهبرداران نخواهید افتاد. زیرا امروزه بسیاری از افراد سودجو ، لاستیک های بی کیفیت و تاریخ گذشته را به جای لاستیک های باکیفیت به افراد بی اطلاع می فروشند و این افراد نیز به دلیل ناآگاهی به دلیل خرید ارزان تر ، راضی می باشند اما در زمان کوتاه پی می برند که لاستیک بی کیفیتی خریداری نموده اند و باید آن را تعویض نمایند.برای خرید اینترنتی لاستیک به سایت مراجعه نمایید. 

برای خرید لاستیک دقت داشته باشید که تایر مناسبی را با توجه به خودروی خود تهیه نمایید . توجه به پهنا و آج خودرو و همچنین نوع مدل آن از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به آن توجه شود. بنابراین اگر اطلاعات کمی در این زمینه دارید بهتر است از افراد آگاه مانند کارشناسان نمایندگی ها سوال کنید تا بهترین لاستیک را خریداری کنید. برخی از شرکت های فروش لاستیک خدمات دهی بسیار خوبی دارند که در این میان فروشگاه تایر ایرانیان از این فروشگاه های معتبر می باشد. این مرکز انواع لاستیک ها را به فروش می رساند و شما می توانید لاستیک ها ا با قیمت ارزان خریداری نمایید. برای سفارش خرید از این مجموعه از طریق لینک به سایت انتقال پیدا کنید و پس از مشاهده ی محصولات سفارش خود را ثبت و یا با ما تماس بیرید.

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 417
نمایش همه
علاقه مندی ها ()