ویدئو پروژکتور وای فای دار و اندرویدی مدل T45 یکی دیگر از مدل های دستگاه ویدئو پروژکتور می باشد که دارای جدیدترین قابلیت های دیجیتالی می باشد. در واقع ویدئو پروژکتور به دستگاهی گفته می شود که با استفاده از آن، می توان تصاویر را در ابعاد بزرگ به نمایش گذاشت. به همین منظور مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته شد، به گونه ای که کاربرد گسترده ای در میان اساتید، مدیران و اجرا کنندگان جلسه های سمینار، همایش و جلسات اداری و کنفراس پیدا کرد. دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار و اندرویدی مدل T45 از جمله دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور می باشد که اندازه ای متوسط دارد و به راحتی می توان در مکان های مختلف از آن استفاده نمود و فضای بیش از اندازه ای را در بر نمی گیرد.

مشخصات فنی دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار و اندرویدی مدل T45

همانطور که از نام دستگاه ویدئو پروژکتور مدل تی 45 مشخص می باشد، می توان به قابلیت های این دستگاه که عبارتند از :

  • سیستم عامل اندرویدی
  • ابعاد 230*170*65 میلی متر
  • امکان نمایش تصاویر سه بعدی
  • وزن سبک حدود 03 کیلوگرم
  • دارای رزولوشن نمایشگر 1920*1080
  • برخورداری از ورودی میکروفن و بلندگو
  • برخورداری از کیفیت تصویر فول اچ دی
  • امکان نصب بر روی سقف، دیوار و زمین
  • دارای لامپی با طول عمر بالا ، 50000 ساعت
  • دارای لنز LED با کنتراست بالا حدود 1:10000
  • امکان پخش مستقیم فایل هایی چون فیل، فایل صدا و اسناد
  • برخورداری از پورت های اس ویدئو، HDML، پورت آدیو، AGA، پورت USB و WiFi
  • دفترچه راهنما، کابل VGA، ریموت کنترل و دو شاخه برق
  • و ...

اشاره نمود. بنابراین با خرید این دستگاه دیتا پروژکتور می توانید از مزایای متنوع آن بهره مند شوید. در واقع با استفاده از این دستگاه می توانید مباحث تدریس خود را که آماده کرده اید، بر روی پرده به نمایش بگذارید تا تمام افراد کلاس و جلسه اشراف کامل نسبت به موضوع داشته باشند. به همین منظور تولید کنندگان با توسعه فناوری دیجیتال تصمیم به طراحی انواع دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار نموده اند که امکان اتصال به دستگاه های دیجیتال چون کامپیوتر، دوربین، دستگاه گیمر، تلویزیون و غیره را نسبت به گذشته ساده تر نموده است.

خرید دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار و اندرویدی مدل T45

همانطور که گفته شد، خرید دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T45 وای فای دار و اندرویدی به مدیران فروش و همچنین ارائه دهندگان طرح های کاری کمک می کند تا بتوانند ایده های خود را به صورت تصویری به بینندگان نمایش دهند تا درک مطالب برای آنها ساده تر گردد. اضافه نمودن قابلیت وای فای داخل دستگاه ویدئو پروژکتور ، موجب می شود که استفاده از کابل های اتصال کاهش پیدا کند و با استفاده از امواج وای فای با دستگاه های دیجیتال متصل می شود. در ضمن به دلیل پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، به راحتی می تواند تنظیمات منوی دستگاه را مدیریت نمود و کاربر به راحتی می تواند با این دستگاه کار کند.

قیمت ویدئو پروژکتور وای فای دار و اندرویدی مدل T45

قیمت مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار و اندرویدی مدل T45 را می توانید از واحد فروش مجموعه پرسش نمائید. البته به دلیل نوسانات بازار، نمی توان قیمت ثابتی را بیان کرد. با توجه به اینکه به جدیدترین تکنولوژی های اتصال دیجیتالی به دیگر دستگاه ها برخوردار می باشد. در نتیجه می توانید بر مبنای فعالیت خود و توان مالی، اقدام به خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور مدل تی 45 نمائید که امکان استفاده از آن را در هر محیطی فراهم نموده است.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع دستگاه ویدئو پروژکتور در سراسر کشور فعالیت دارد.  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()