دکوراسیون داخلی تلفیقی از هنر طراحی و مهندسی ساختمان می باشد، که به تمامی مباحث زیبایی شناسی سازه از تمامی جنبه های ساختاری و دکوراسیون می پردازد، بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی تمامی زوایای پروژه را در بر می گیرد، و در دو فاز بازسازی یا تغییرات ساختاری و دکوراسیون داخلی کار خود را به انجام می رساند. در طراحی ساختاری و سازه ای به محل قرارگیری اجزاء مختلف یک ساختمان مانند راه پله ها، سیستم تاسیسات، نور پردازی، نماهای سقف، سالن، آشپزخانه و غیره  پرداخته می شود، و پس از جانمایی صحیح و اجرای این مرحله وارد فاز دوم عملیاتی پروژه می شویم. در این مرحله به مقوله های رنگ شناسی، بهینه سازی فضا، هارمونی و هماهنگی اشیاء با محیط و غیره مورد پردازش قرار می گیرد، تا بتوان یک طراحی بسیار ایداه آل و شاید به مراتب با کیفیت تر از تصورات مشتریان ارائه داد. قیمت طراحی دکوراسیون داخلی در ابتدا و توسط تیم کارشناسی برآورد می شو، و معمولا بین مشتری و طراح به صورت توافقی تعیین می شودکه البته در طرح های پیشنهادی نیز ممکن است محدودیت هایی را به وجود بیاورد.

هدف از طراحی دکوراسیون داخلی از دیگر جنبه های موثر در طراحی و نقشه کشی داخلی ساختمان می باشد، به طوری که می توان تفاوت آن ها را  به خوبی در  طراحی مراکز درمانی، باشگاه ها، مغازه، فروشگاه ها، منازل و ویلاها مشاهده کرد، برای مثال در مغازه ها و فروشگاه ها هدف طراح داخلی، جلب و جذب مشتریان می باشد، که در این مواقع با جانمایی صحیح قفسه ها، استفاده از بنر های تبلیغاتی و رنگ های جذاب و خیره کننده مشتریان را مجذوب طراحی خود می کند، که البته با افزایش فاکتور های تبلیغاتی قیمت طراحی و دکوراسیون داخلی افزایش پیدا می کند.

شرکت معتبر معماری و دکوراسیون هیرادانا از پویاترین مراکز ارائه خدمات طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از برترین تکنیک های طراحی و جدیدترین متدهای روز دنیا می باشد، که سالهاست اعتماد مشتریان خود را با ارائه بهترین الگوهای طراحی داخلی همراه با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست آورده است. لیست فعالیت های این مرکز معتبر را می توان در وب سایت این مجموعه به صورت جامع مشاهده نمود.

هماهنگ سازی محیط و تمام اجزاء و ساختار های داخلی سازه ای و تزئینی ساختمان، از جمله فعالیت هایی است، که در طراحی دکوراسیون داخلی انجام می گیرد. طراحان داخلی با تمرکز بر روی ساختار کلی سازه و ایده برداری از سبک های مختلف طراحی و معماری مانند سبک های مینیمال، روستیک، کلاسیک، مدرن و سنتی و بررسی جدیدترین ایده های طراحی در سراسر دنیا و همین طور در نظر گرفتن نظرات و سلیقه های مشتریان در تلاش هستند، تا پلان های منحصر به فردی را به مرحله اجرا برسانند، این افراد  در تمامی زمینه های معماری و طراحی دکور اطلاعات کاملی دارند، و با پیمانکاران، معماران، سازندگان مبلمان، خیاط ها، مجسمه سازها و غیره تعامل بسیار خوبی دارند و می توانند ایده های خود را به خوبی برای آن ها تشریح نمایند و از کمک آن ها در اجرای طراحی دکوراسیون داخلی کمک بگیرند.  متریال مصرفی، قدمت سازه، نوع بنا، متراژ و غیره از جمله فاکتور های بسیار موثر در تعیین قیمت طراحی دکوراسیون داخلی می باشد.

هدف از طراحی دکور در انواع فعالیت های اقتصادی مانند هتل ها، رستوران ها، مراکز درمانی، باشگاه ه و غیره متفاوت است، و معمولا به دو صورت طراحی موضوعی و جذب مشتری شکل می گیرد، برای مثال در طراحی دکوراسیون داخلی انواع هتل ها در ابتدا بسته به نوع هتل که می تواند مدرن و یا سنتی باشد، قدم های اولیه طراحی موضوعی برداشته می شود و یک سازه سنتی پیاده سازی می شود، و در گام های جذب مشتری به انواع وسایل دکوراتیو سنتی و قدیمی توجهی ویژه می شود تا حس اقامت در یک هتل سنتی و ایده آل در مشتریان پدیدار شود، و رضایت آن ها راجلب نماید. برای اجرای طراحی دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت و با بالاترین کیفیت، مراجعه به شرکت های طراحی و بازسازی انواع ساختمان معتبر و سابقه و مشاهده نمونه کار های آن ها بهترین گزینه پیش رو متقاضیان می باشد.

گروه طراحی و معماری هیرادانا از مجرب ترین شرکت های معماری و طراحی دکوراسیون داخلی با جدیدترین روش های طراحی دنیا می باشد، که با مراجعه به آدرس وب سایت آن می توان تمامی نمونه کارهای این شرکت را مشاهده کرد و با اعتماد کامل پروژه های خود را به آن سپرد.

تماس با ما

شماره همراه :  09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068 22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2 شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 شماره تماس : 04433437314 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس : 44274146-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()