لیفتراک یکی از ماشین های سنگین است که توانسته در پروژه های کاری بسیار کاربرد داشته باشد. از لیفتراک برای جابجایی کالا ها استفاده می شود. از اصلی ترین لوازم یدکی لیفتراک می توان شاخک های آن را نام برد. این شاخک ها بار را بالا و پایین می برد و وظیفه ی حمل بار را دارد. از دیگر لوازم یدکی لیفتراک می توان شاخک ها، دکل، سیستم هشدار دهنده، موتور ، سیستم ترمز و فرمان و... را نام برد. از لیفتراک در کارگاه ها و کارخانه ها و تولیدی ها می توان استفاده کرد و مخصوصا برای مکان هایی که نمی توان از ماشین های بسیار بزرگ استفاده کرد می توان از این ماشین استفاده کرد. همین طور در انبار ها از لیفتراک استفاده ی بسیاری می کنند و حمل کالا ها را با استفاده از لیفتراک انجام می دهند. لیفتراک می تواند حمل کالا ها را در زمان بسیار کوتاه انجام دهد.برای اطلاع از  قیمت فروش لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

میزان بارگیری لیفتراک

میزان بارگیری لیفتراک توسط شرکت های سازنده مشخص می شود که باید در همان ظرفیت بارگیری شود و در صورتی که بارگیری بیش از آن باشد می تواند موجب آسیب به ماشین شود. بنابراین برای این که بتوانید از این ماشین به خوبی استفاده کنید و کارکرد بالایی را از آن ببینید باید در نگهداری آن دقت نمایید. برای لیفتراک باید از لوازم یدکی لیفتراک اصل استفاده کنید زیرا کیفیت قطعات لیفتراک باعث کارکرد بهتر این ماشین می شود همچنین قطعات اصل به سختی آسیب می بینند و دوام و ماندگاری بیشتری برای ما دارند.

لیفتراک در قرن 20 تولید شد و شرکت تولید کننده ی آن در ابتدا شرکت کلارک بود. امروزه انواع بسیاری از لیفتراک های باکیفیت را در برند های مختلف مشاهده می کنیم. لیفتراک ها دارای استاندارد هایی هستند که باید به آن در ساخت توجه شود.

انواع لیفتراک ها با توجه به لوازم یدکی لیفتراک

لیفتراک ها با توجه به لوازم یدکی لیفتراک در انواع مختلفی قرار دارند. لیفتراک های دیزلی ، برقی ، دستی ، دوگانه سوز از انواع لیفتراک ها می باشند. برای این که بتوانید لیفتراک مناسبی را خریداری کنید باید به نکات مهمی دقت نماید. یکی از این نکات نوع مصرف انرژی آن می باشد. شما می توانید از لیفتراک های دیزلی یا لیفتراک های برقی که رایج ترین نوع لیفتراک هستند ، استفاده کنید.برای خرید لوازم یدکی لیفتراک تویوتا به سایت مراجعه کنید. 

لوازم یدکی لیفتراک شامل چه چیز هایی است:

از لوازم یدکی لیفتراک می توان به دکل، اتاق راننده، شاخک ها، تکیه گاه، بدنه ، محافظ سقف، نگهدارنده ی بار ، چرخ ، وزنه تعادل، سیستم های ترمز و.... اشاره کرد. این لوازم را می توان در برند های مختلف خریداری کرد. برند های معروف دارای طرفداران بسیاری می باشند و دارای قیمت کمی بالاتر از سایر قطعات معمولی و با کیفیت پایین می باشند. پیشنهاد می شود لوازم یدکی لیفتراک را در این برند ها تهیه نمایید تا به تعویض زودهنگام نیازی نداشته باشد و راندمان کاری شما با لیفتراک افزایش پیدا کند.

زمان کار با لیفتراک به دلیل این که کالا ها در جلوی این ماشین قرار می گیرد ، می تواند جلوی دید شما را بگیرد بنابراین در این مواقع باید لیفتراک را از سمت عقب هدایت کنید. همچنین برای کار با لیفتراک باید آموزش های لازم را دیده باشید تا در زمان کار با این ماشین دچار مشکل نشوید.

فروش لوازم یدکی لیفتراک

فروشگاه های بسیاری در زمینه ی فروش لوازم یدکی لیفتراک فعالیت دارند که برای خرید لوازم یدکی لیفتراک می توانید به این فروشگاه ها مراجعه داشته باشید اما با توجه به فروش اینترنتی این لوازم می توانید از طریق سایت خرید خود را انجام دهید. فروشگاه پیشرو تراک از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش لوازم یدکی لیفتراک می باشد.

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()