لاستیک سواری از جمله لاستیک های پرفروش در حوزۀ فروش تایر می باشد. لاستیکی از جمله مهم ترین اجزای ماشین است که نقش اساسی حرکت خودرو را بر عهده دارد. بیشترین نوع خودرویی که در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته می شود، خودروهای سواری است که در سراسر جهان به دلیل نوع طراحی و کارایی که دارد، مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. بنابراین خرید و فروش لاستیک سواری نیز در بیش از دیگر انواع تایر در بازار عرضه می شوند. خرید این محصول همانند هر کالای دیگری نیاز به یکسری نکات دارد تا بتوان انتخاب درستی از این کالا داشته باشید.برای اطلاع از قیمت فروش لاستیک سواری  به سایت مراجعه کنید. 

نکات خرید لاستیک سواری

نکات خرید لاستیک سواری را در ادامۀ مقاله می توانیم به صورت مختصر برای شما شرح دهیم. تایر به عنوان یکی از اجزای گردانندۀ سیستم های انتقال قدرت است که نقش مهمی را در میزان سرعت خودرو ایفا می کند. در نتیجه هنگام خرید تایر باید نسبت به نوشته هایی که بر روی تایر حکاکی شده اند، اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین تایر را از میان انواع لاستیک با قیمت مناسب خریداری نمائید.

نوشته هایی که بر روی تایر حک شده است به صورت حروف لاتین و ارقام می باشد که هر کدام از آنها مخففی است برای نشان فاکتورهای مختلف است که در کیفیت و بازدهی تایر بسیار تأثیرگذار خواهند بود. به عنوان مثال سرعت مجاز تایر را با حروف لاتین بین A الی Z مشخص می شود و نماد H به این معناست که در شرایطی که فشار باد و بارگذاری تایر مناسب باشد، لاستیک می تواند سرعتی معادل با 320 کیلومتر در ساعت را تحمل کند. بنابراین با توجه به توان موتور و مقدار اسب بخار خودرو، می توانید مناسب ترین تایر را انتخاب نمائید که بازدهی مورد نیاز خودرو را تأمین کند.

خرید و فروش لاستیک سواری

خرید و فروش لاستیک سواری نیاز به دقت و دانش دارد. در نتیجه با أخذ مشورت از سوی افراد متخصص می توانید انتخاب مناسبی از تایر برای خودرو سواری داشته باشید. توجه به فاکتورهایی چون پهنای لاستیک، نسبت ارتفاع فاق به پهنای تایر، قطر رینگ تایر بر حسب اینچ، رادیال، حداکثر میزان بار مجاز، درج تاریخ تولید، میزان حداکثر فشار بادی که تایر می تواند تحمل کند و ... می توان نوع تایر سواری را انتخاب کرد.

فروش لاستیک سواری

فروش لاستیک سواری در مدل و سایزهای مختلف، متناسب با نیاز بازار و همچنین تنوع مدل های  خودرو سواری می باشد. در حال حاضر شرکت های معتبر متعددی در سطح جهان در حوزۀ تولید تایر سواری در حال فعالیت می باشند. در بازار ایران نیز متناسب با نیاز مشتریان، انواع لاستیک سواری ایرانی، کره ای ، چینی و همچنین لاستیک های اروپایی در مدل های مختلف با قیمت مناسب عرضه می شوند. برای آنکه بتوانید دانش خود را نسبت به نوشته های روی تایر بیشتر کنید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فروش تایر، نسبت به معنای اعداد و حروف اطلاعات بدست آورید.برای خرید انواع لاستیک تری انگل به سایت مراجعه کنید.

قیمت لاستیک سواری

قیمت لاستیک سواری به برند و مدل لاستیک بستگی دارد. با توجه به تنوع برندهای تایر در سراسر کشور، امکان خرید بهترین لاستیک سواری با قیمت ارزان برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد. هنگام خرید تایر برای خودرو سواری و یا شاسی بلند، نیاز است که قدرت موتور و تعداد سیلندرهای خودرو را در نظر داشته باشید چون تایر سواری باید قابلیت تحمل حداکثر سرعت، بار و همچنین سطح چسبندگی تایر را نسبت به زمین داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک پس از سال ها فعالیت حرفه ای در زمینۀ پخش انواع لاستیک سواری در تهران مشغول به کار می باشد و در جهت مشتری مداری، بستر مناسبی را برای فروش اینترنتی لاستیک های سواری ایرانی و خارجی فراهم نموده است.  

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()