کابینت هایگلاس چیست؟

تعریف کابینت هایگلاس:

یکی از عوامل مهم زیبایی آشپزخانه ها کابینت ها هستند. کابینت ها دارای انواع مختلفی از نظر جنس شکل و طرح هستند. که یکی از انواع این مدل ها کابینت هایگلاس است. یکی دیگر از انواع کابینت ها کابینت ممبران می باشد که از جنس چوب خالص است و در طراحی آشپزخانه های مجلل از آن استفاده می شود اما به دلیل قیمت بالای آن مشتریان خاص خود را دارد، همین علت باعث شده که بازار کابینت های ام دی اف بسیار داغ باشد و متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. ام دی اف از جنس ضایعات چوب همراه با روکش های مختلف است. از بین این روکش ها، هایگلاس پرفروش ترین آن ها است. جنس این کاور از روکش پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک است می باشد.برای اطلاع از قیمت فروش کابینت هایگلاس به سایت مراجعه کنید.

مزایای کابینت هایگلاس:

کابینت هایگلاس با داشتن ظاهری براق و درخشان باعث زیباتر شدن آشپزخانه شما می شود. وزن این متریال نسبت به شیشه خیلی سبک تر است، با این حال مقاومت بالاتری دارد. این نوع کابینت با داشتن طرح ها و رنگ های متفاوت از جمله کابینت های مدرن امروزی به شمار می‌آیند. با داشتن سطح براق باعث روشن تر شدن محیط اطراف می‌شود، همچنین با انعکاس نور این روشنایی را بیشتر می ‌کند. نسبت به نمونه های دیگر کابینت، مثل ممبران دارای قیمت پایین تر و مقرون به صرفه می باشد. گفتنی است که ورقه ها  در دو نوع به بازار عرضه می شوند یکی ترک یا خارجی و دیگری نوع ایرانی می باشد. طبیعی است که قیمت نمونه خارجی از ایرانی بیشتر است اما باز هم با این حال نسبت به کابینت های کاملاً چوبی یا کابینت هایی  با روکش چوبی بسیار ارزان تر است. همچنین وزن پایین تری نسبت به کابینت های فلزی یا انواع دیگر دارد که حمل و نقل آن را آسان تر می کند. به خاطر سطح صاف و نسبتاً لیز این کابینت، در تمیز کردن آن مشکلی وجود ندارد. همچنین به خاطر ظاهر ساده این کابینت می توان آن را با انواع دکوراسیون ها هماهنگ کرد. این جنس دارای مقاومت بالایی نسبت به حرارت گرد و غبار است و طول عمر زیادی دارد. به دلیل اینکه جنس مغزی کابینت هایگلاس از جنس ام دی اف است. این متریال قابلیت ابزار خوری بالایی دارد.برای سفارش کابینت های بادوام  از طریق لینک اقدام کنید.

معایب کابینت هایگلاس:

همان طور که گفته شد جنس مغزی این کابینت ها از ام دی اف است. همین باعث می شود که در برابر رطوبت مقاومت چندانی نداشته باشد. بنابراین می توانیم نتیجه بگیریم که در صورت نفوذ رطوبت به مغزی، کابینت ها دچار آسیب می شوند. از دیگر معایب این جنس این است که مقاومت زیادی در برابر خش و خط ندارند پس باید مواظب بود جسم تیز به کابینت ها آسیب نزند. همچنین به خاطر درخشان بودن آن ها اثر انگشت و دست، به وضوح در آن دیده می شود بنابراین باید در فواصل زمانی کم کابینت ها پاک شوند.

در ابتدای برش ورقه ها دارای لبه های تیز است که آن ها را با استفاده از سمباده نمی توان صاف کرد چون باعث می شود هایگلاس درخشندگی خود را از دست بدهد. در صورتی که این لبه های تیز در کابینت هایی با جنس ام دی اف با سمباده به راحتی صاف میشوند. از دیگر معایب کابینت هایگلاس این است که سطح کار دارای یک لایه پلکسی گلاس می باشد و در مکان هایی لازم است دو طرف کار زیبا و درخشان باشد باید یک لایه به کار اضافه شود که باعث ضخامت بیشتر آن و هزینه اضافی می شود. تمامی معایب گفته شده دارای راه ‌حل‌ هایی هستند پس اگر انتخاب شما کابینت های هایگلاس است نگران نباشید زیرا زیبایی خیره کننده این کابینت ها ارزش محافظت از آسیب دیدگی در برابر رطوبت، خراشیدگی، اجسام تیز و هر چیز دیگری را دارد.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()