موکت یکی از کفپوش هایی است که از گذشته تا به حال به طور مداوم از آن استفاده شده و همواره دارای طرفداران خاص خود می باشد.

مزایای کفپوش موکت

موکت کفپوشی گرم و نرم است و راه رفتن بر روی آن لذت بخش می باشد همین امر باعث استفاده ی بسیاری از افراد از موکت شده است. یکی دیگر از مزایای استفاده از این کفپوش ، تنوع بالای طرح و رنگ آن می باشد، این کفپوش ها در طول زمان مورد استفاده قرار گرفته و امروزه انواع جدید آن را مشاهده می کنیم که دارای طرح های بسیار گسترده تر و جدید می باشد.

از دیگر مزایای موکت امکان استفاده از آن در مکان های مختلف می باشد، شما می توانید در محیط های کاری و منزل خود از موکت ها استفاده نمایید. موکت ها فضا را صمیمی تر می کند و وسیله ای روحیه بخش می باشد. همچنین مکان مورد نظر دارای هر نوع دکوراسیونی که باشد می توان موکت مناسبی را برای آن تهیه کرد. باید توجه نمایید موکت و طرح آن می تواند تاثیرات بسیاری بر روی محیط داشته باشد. برای خرید انواع موکت های بادوام  به سایت مراجعه کنید. 

همچنین برای افراد دارای فرزند کوچک ، موکت می تواند کفپوشی بسیار مناسب باشد و کودکان به راحتی بر روی آن قدم بردارند و بازی کنند و در صورت برخورد با زمین صدمه ی جدی نبینند.

همان طور که گفته شد شما با هر سلیقه ای که هستید می توانید موکت مناسب را تهیه نمایید. هر موکت دارای ویژگی های خاص خودش است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

ویژگی موکت ها

موکت ها دارای ویژگی های خاصی هستند که هر یک با دیگری متفاوت می باشد. موکت ها دارای کیفیت های مختلف می باشند، کیفیت آن بسیار مهم بوده و برای این که خرید خوبی داشته باشید باید کیفیت را ابتدا در نظر بگیرید. موکتی باکیفیت است که از طرح و رنگ خوبی برخوردار باشد همچنین دارای پرز های نرم و غیر قابل تغییر باشد و در گذر زمان کیفیت آن تغییر پیدا نکند.

پرز های موکت ها در انواع مختلفی وجود دارند، برخی از این کفپوش ها دارای پرز های بلند و برخی کوتاه می باشند که استفاده از موکت هایی با پرز بلند در مکان های کوچک به دلیل ایجاد شلوغی و کوچک تر نشان دادن فضا توصیه نمی شود اما در محیط های بزرگ این موکت ها بسیار زیبا به نظر می رسند. موکت های با پرز بلند برای اتاق کودکان مناسب نیست زیرا تمیز کردن آن بسیار دشوار تر نسبت موکت های پرز کوتاه می باشد. برای اتاق کودکان استفاده از موکت های پرز کوتاه و دارای پرز نرم با رنگ ملایم با طرح های زیبا بسیار مناسب می باشد. برای خرید موکت ظریف مصور از طریق لینک اقدام نمایید. 

موکت ها از لحاظ رنگ و طرح دارای تنوع بسیار بالایی میباشند. رنگ بندی موکت ها را در نمونه های دلخواه می توانید بیابید. رنگ های موکت با توجه به نوع محیط و شلوغی یا خلوتی آن می تواند متفاوت انتخاب گردد مثلا استفاده از رنگ های روشن برای روشن تر نشان دادن مکان بسیار خوب می باشد همچنین رنگ های روشن فضا را بزرگ تر نشان می دهند. همچنین استفاده از رنگ های مات می تواند در خلوت تر نشان دادن محیط ها شلوغ مناسب باشد مثلا اگر شما برای اتاق های میهمان و یا محیط های کاری می خواهید از این کفپوش استفاده کنید به شما پیشنهاد می شود از رنگ های مات استفاده کنید. پس با انتخاب درست رنگ و طرح این کفپوش می توانید دکواسیون بسیار زیبایی را ایجاد نمایید.

فروشگاه مای دکوری از فروشگاه های معتبر فروش انواع موکت های باکیفیت می باشد. برای خرید می توانید از طریق لینک اقدام نمایید و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 533
نمایش همه
علاقه مندی ها ()