کاربرد نایلون شیرینگ:

نایلون شیرینگ یکی از انواع نایلون هایی است که در صنایع بسته ‌بندی از آن استفاده می ‌شود. این نایلون ها مانند اکثر نایلون های دیگر از جنس پلی اتیلن بوده و می توانند برای بسته بندی بسیار مناسب باشند. نایلون شیرینگ را می ‌توان با سفارش دادن نسبت به محصول مورد نظر در سایز ها و انواع گوناگونی تولید کرد. این نایلون ها همچنین با توجه به شکل هندسی جسم و اندازه آن در ضخامت های مختلفی تولید می شوند، به گونه ای که بتوانند در برابر هرگونه آسیبی از محصول محافظت کنند و پاره نشوند. از نایلون های شیرینگ تقریباً در همه صنایع موجود در تمام دنیا استفاده می شود. یکی از این صنایع مربوط به صنایع غذایی است. بسیاری از صنایع غذایی تولید شده در کارخانه های مواد غذایی بسته بندی نهایی خود را با نایلون شیرینگ انجام می دهند. زیرا نایلون های شیرینگ نسبت به آلودگی ‌ها غیر قابل نفوذ بوده و با توجه به غیر قابل نفوذ بودن نسبت به هوا نیز، محصول مورد نظر فاسد نشده و ماندگار خواهد بود. برای خرید از مرکز فروش نایلون شیرینگ به سایت مراجعه کنید. 

از این محصولات می توان به گوشت، مرغ، سبزیجات، قارچ و غیره اشاره کرد. همچنین انواع و اقسام نوشیدنی ها نیز به صورت مجموعه قرار گرفته و توسط نایلون های شیرینگ پک خواهند شد. پک این محصولات به گونه ای است که می توان آن را به راحتی جابجا نموده و همینطور در هزینه های مربوط به حمل و نقل صرفه جویی کرد. از این نایلون ها در خودرو سازی برای پوشش دهی به صندلی و قطعات دیگر نیز استفاده می شود. همچنین در صنایع مربوط به ساخت کاشی و سنگ های آنتیک و تزئینی مربوط به ساختمان سازی نیز می ‌توان این نایلون ها را به وفور یافت. در ساخت ظروف و اشیا بسیار حساس نایلون های شیرینگ را هم برای کاور کردن یک سری از وسیله ها استفاده می کنند و هم این که از آن در برابر ضربات ناشی از محیط بیرونی مراقبت خواهند کرد. از صنایع دیگر مراکز ساخت مبلمان و ابزار های چوبی است که برای جلوگیری از آسیب های وارده بر قطعات چوبی این نایلون ها را استفاده می کنند. برای خرید انواع نایلون از مرکز فروش نایلون دریا پلاستیک از طیق لینک اقدام نمایید.

مزیت های استفاده از نایلون شیرینگ:

نایلون شیرینگ ها به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند می توانند در برابر بسیاری از عوامل محیطی به مراقبت از محصول مورد نظر بپردازند. مثلاً می ‌توان گفت که این نایلون ها با توجه به نفوذ ناپذیر بودن خود نسبت به آلودگی‌ های محیطی مانند گرد و خاک می ‌توانند هرگونه محصول اعم از مواد غذایی و محصولات دیگر را از گزند این آلودگی ها محافظت نمایند. همچنین می توان گفت این نایلون ها نسبت به هرگونه مایعات و رطوبتی نیز نفوذ پذیری ندارند و در نتیجه محصول مورد نظر مخصوصاً محصولاتی که در انبار ها به سر می برند، هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. علاوه بر وظیفه نایلون شیرینگ در محافظت از محصولاتی که آن ها را پوشش می دهد این است که در کاهش هزینه‌ های موثره بسیار خوب عمل کرده و همین باعث می ‌شود بسیاری از تولید کنندگان از آن استفاده کنند. انواع نایلون شیرینگ قابلیت این را دارند که بتوانند هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی محصولات را پوشش دهند، زیرا این نایلون ها باید توسط حرارت پخته شوند تا بتواند کاملا به محصول چسبیده و آن را وکیوم کنند که به این صورت خصوصیت بارز آن ها یعنی در برگرفتن کامل یک محصول به آن ها نسبت داده خواهد شد. استفاده از نایلون این توسط دستگاه ها بسیار با صرفه تر بوده و بهتر می تواند به پوشش دهی پرداخت ولی بعضی از کالا ها را که دارای سایت های بزرگ می باشند نمی توانند درون دستگاه شیرینگ جای بگیرند که در این صورت آن ها را توسط سشوار های صنعتی قرار خواهند داد. شرکت دریا پلاستیک در خدمت شماست.

 

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()