متخصص قلب و عروق شرق تهران فعالیت خود را انجام می دهد. متخصصانی که در حوزۀ قلب و عروق فعالیت می کنند، با گذراندن دوره های تخصصی پزشکی توانسته اند به این دانش دست پیدا کنند. از جمله بیماری های رایج در سطح جهان، بیماری های قلبی و عروقی است که مربوط به ناحیۀ حساس و مهم بدن یعنی قلب می باشد. مشکلاتی که برای عضو قلب پیش می آید ممکن است به عوامل محیطی، استرس، ژنتیک و ... وابسته باشد و این مسائل فشار بیش از اندازه به قلب و عروق های ناحیۀ مربوطه وارد می کند. مرکز متخصص قلب و عروق شرق تهران به عنوان یکی از مراکز تخصصی در حوزۀ خدمات متخصص مجرب قلب و عروق شرق تهران فعالیت می کند و قادر به ارائه خدمات نوین پزشکی به بیماران ناحیۀ شرق تهران و سایر نواحی می باشند. این مرکز به دلیل مجهز بودن به کادر پرسنل متخصص و مجرب و همچنین دستگاه های پیشرفته قادر به ارائه خدمات درمانی قلبی و عروقی به بیماران قلبی می باشند. مراکز تخصصی قلب و عروق با مجهز بودن به دستگاه های پیشرفته اکوکاردیوگرافی، امکان تشخیص بیماری های قلب و عروق را برای پزشک متخصص راحت تر می کند. به همین دلیل است که عموم مردم ترجیح می دهند که به مراکز تخصصی قلب و عروق مراجعه کنند.

مرکز بهترین متخصص قلب و عروق شرق تهران

مرکز بهترین متخصص قلب و عروق نارمک ، مجهز به دستگاه های پیشرفته و متخصصان قلب و عروق می باشند. بدین ترتیب امکان راه های تشخیص بیماری را نسبت به گذشته ساده تر کرده اند و با استفاده از دانش های آکادمیکی که کسب نموده اند، قادر به انجام تست های مختلف ورزشی و استرس تست قلبی با پروتکل های بروس و مودیفای بروس، گاردنر و هولترمانیتورینگ فشار خون می باشند تا بدین وسیله بتوانند تشخیص زود هنگام و قطعی بیماری قلبی و عروقی را برای بیمار داشته باشند. در واقع با استفاده از این تکنیک های تشخیصی قادر به تشخیص بیماری فشار خودن های پنهان و هولتر مانیتورینگ آریتمی های دهلیزی و بطنی قلب و همچنین وایت کوت هستند و با ایجاد موقعیت تشخیص، درصد امکان درمان را افزایش می دهد. به همین دلیل افراد بیمار با مراجعه به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر ریاستی در شرق تهران قادر به ارائه خدمات تخصصی می باشند. در نتیجه با دانش و تجربۀ بهتری می توانند بیماران خود را درمان کنند.

دریافت خدمات از بهترین متخصص قلب و عروق در شرق تهران

دریافت خدمات از بهترین متخصص قلب و عروق شرق تهران به تشخیص بیماری شما کمک می کند. در ضمن استفاده از خدمات کلینیک تخصصی قلب و عروق نیاز به مراجعه به سایر کلینیک ها ندارد و به راحتی می توان در یک مرکز تخصصی، تمام تست ها و آزمایشات تخصصی لازم قلب و عروق را با کمترین هزینه می توانید انجام دهید و در زمان و هزینۀ شما بسیار مقرون به صرفه می باشد. متأسفانه بیماری های مرتبط با قلب و عروق در رده های سنی مختلف قابل مشاهده می باشد و این مسئله موجب شده است تا متخصصان این بیماری، بتوانند تجربیات و دانش آکادمیک خود را در اختیار بیماران قرار دهند. ضمن آنکه تخصص لازم در خصوص نحوۀ تشخیص بیماری توسط دستگاه های پیشرفته را دارند و بدین ترتیب سرعت تشخیص بیماری را افزایش می دهند. امروزه بهره مندی از خدمات متخصص قلب و عروق در ناحیه شرق تهران به شما کمک می کند تا به مراکز دورتر از ناحیۀ محل زندگی خود مراجعه کنید.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی به عنوان یکی از پیشگامان در حوزۀ راه اندازی کلینیک تخصصی قلب و عروق در شرق تهران می باشد که روزانه بیماران متعددی را ویزیت می کنند.

 

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 494
نمایش همه
علاقه مندی ها ()