قطعات لیفتراک به چند دسته تقسیم می شوند؟

 لیفتراک ها وسیله ای جهت برطرف کردن مشکلات جابجایی سنگین و حجیم می باشند. به این صورت که از این وسیله ها در اماکن صنعتی و حمل و نقل داخلی انبار ها استفاده می کنند. می دانیم که هر وسیله تشکیل شده از قطعه های بسیار مختلف و متفاوت است. در این مقاله درباره قطعات لیفتراک کاربرد و ویژگی های آن ها صحبت می کنیم. به طور کلی قطعات لیفتراک به دو دسته قطعات بدنه یا بیرونی و قطعات داخلی که شامل موتور و اجزای داخلی آن است تقسیم می شوند. بدنه و قطعه های بیرونی لیفتراک شامل پاشنه شاخک، کابین، چراغ هایی که در عقب کار شده اند، محافظی که بالای سر راننده قرار می گیرد، چراغ هایی که در جلو قرار گرفته اند، میله هایی که بار را نگهداری می ‌کنند، پاشنه شاخه ای که بار روی آن نهاده می ‌شود. دکل، زنجیره ای که از آن برای بالا و پایین بردن بار استفاده می کنند، درپوشی که بر روی موتور قرار می دهند، چرخ هایی که هم در جلو و هم در عقب لیفتراک قرار دارند. برای خرید قطعات لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

مورد دیگری که قطعه بیرونی لیفتراک را تشکیل می ‌دهد، وزنه تعادل است. لیفتراک از یک کابین تشکیل شده است که این کابین دارای قطعه های داخلی شامل نمایشگر، سوئیچ پدال ها و فرمان صندلی می باشد. از دیگر قطعاتی که برای ساخت لیفتراک از آن استفاده کردند قطعات داخلی است. منظور از قطعات داخلی لوازم و قطعه هایی است که در داخل ماشین مورد نظر کار شده است. برای مثال برای ساخت و تهیه موتوری که روی لیفتراک قرار می دهند از واشر سر سیلندر پیستون، شاتون، سوپاپ، میل سوپاپ، پمپ هیدرولیک و دیگر پمپ ها استفاده می شود. دیگر قطعات داخلی شامل شیر هیدرولیک، باتری دیفرانسیل، گیربکس و کاربراتور می باشد. برای این ماشین فیلت رهایی نصب شده است که شامل فیلتر صافی بنزین، فیلتر هوا، فیلتر روغن و فیلتر گیربکس است. دیگر لوازمی که قطعات داخلی لیفتراک را کامل می کنند مخزن فیلتر هوا، شمع و وایر ها، رادیاتور، پمپ آب و... اشاره کرد. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک تویوتا به سایت مراجه کنید. 

قطعات لیفتراک چگونه تهیه می شوند و به دست عام مردم می رسند:

 امروزه تشخیص قطعات اصل و اورجینال از قطعات فیک بسیار دشوار بوده است. به همین علت پیدا کردن قطعات لیفتراک که اصل بوده و اورجینال باشند و همچنین همراه با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه هستند بسیار دشوار و چالش برانگیز است. به این منظور برای تهیه قطعات لیفتراک اصل توصیه ما به شما این است که لوازم مورد نیاز خود را از شرکت هایی که رسمی هستند و مجوز دارند تهیه کنید. ممکن است این سوال مطرح شود که از کجا بفهمیم شرکت موردنظر رسمی است و مجوز واقعی دارد؟ به این منظور سال هایی که آن شرکت قطعات را خدمت مردم عرضه کرده است و احتیاجات را تامین کرده است در واقع شناسنامه آن شرکت بوده و با کمی پرس و جو می توان به آن پی برد. یک موضوع قابل توجه درباره قطعات لیفتراک این است که گیربکس لیفتراک برای برخی از دستگاه ‌ها به شکل نیمه اتوماتیک کار می ‌کند. در گذشته لیفتراک ها دارای کلاچ بودند که امروزه از داشتن کلاچ محروم هستند و لیفتراک هایی هستند که دو دنده سبک و سنگین دارند و از دنده های عقب و جلو استفاده می ‌کنند.

خود گیربکس لیفتراک شامل چند قطعه می باشد که عبارتند از نبشی، گاردان، نلبکی ۱۸ خار صفحه فلزی کامل، کلاچ، توربین پمپ حرکتی و مواردی از این قبیل است. قطعات لیفتراک باید به موقع تعویض گردد. اگر این کار در زمان خود صورت نگیرد صدمات و خسارات جبران ناپذیری که نتیجه آن تعویض کردن کامل لیفتراک است را به دنبال دارد. در نهایت باید وقتی قطعه ای از دستگاه خراب یا دچار صدمه می شود فورا آن را با قطعه تازه و نو تعویض کرد، تا از خسارت های جانبی آن جلوگیری کرد. در این صورت ملزم به پرداخت هزینه بسیار ناچیز هستیم اما در غیر این صورت علاوه بر هزینه باید زمان زیادی را هم صرف نماییم. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی در خدمت شماست.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()