انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو:

انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو برحسب نوع بیل مکانیکی ساخته شده توسط شرکت کوماتسو دارای انواع گوناگونی می باشند. همانطور که می دانید شرکت کوماتسو در کشور ژاپن و در شهر توکیو قرار دارد. این شرکت یکی از بهترین برند های ماشین آلات سنگین را تولید نموده و در سراسر دنیا از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. زیرا محصولات خود را با مرغوب ترین مواد و همچنین بهترین آلیاژ های موجود در دنیا تولید نموده و به ساخت ابزار آلات و دستگاه هایی پرداخته است که با قدرت هر چه تمام تر به فعالیت خود می پردازند. البته باید گفت دستگاه هایی که توسط این شرکت تولید می شوند مانند هر دستگاه دیگری دچار تخریب و فرسودگی و یا آسیب دیدگی  قرار خواهد گرفت. برای این که بتوانید دستگاه مورد نظر را به حالت اولیه برگردانید و به صورتی که قابل استفاده باشد، باید با وجود گران بودن قطعات اورجینال از خرید قطعات تقلبی امتناع ورزیده و نسبت به خرید قطعه اورجینال اصرار داشته باشید.

شرکت کوماتسو انواع مختلفی از بیل های مکانیکی را در سایز ها و مدل های مختلف تولید نموده است که هر کدام از آن ها دارای قطعات مختلفی می باشند. همچنین شرکت کوماتسو نسبت به تولید همه قطعات ماشین آلات خود اقدام نموده و توسط نمایندگی های فروش خود آن ها را به فروش می رساند. همچنین بیل های مکانیکی از نظر نوع چرخ خود به دو دسته تقسیم می شوند. بعد از بیل های مکانیکی که در داخل شهرها و در سطح جاده ها مورد استفاده قرار می گیرند، دارای چرخ لاستیکی می باشند که استفاده از این نوع چرخ ها در این بیل های مکانیکی آسیبی به آسفالت سطح جاده نخواهد رساند. نوع دیگری از بیل های مکانیکی بیل هایی هستند که چرخ آن ها از نوع مدل زنجیری می ‌باشد که از این نوع های مکانیکی برای شیب های سربالایی و سرپایینی بسیار زیادی استفاده می کنند و همچنین از این نوع بیل مکانیکی برای جاده های آسفالت نشده و یا فعالیت های عمرانی که خارج از شهرها و کاملا دور از تمدن می باشد استفاده خواهند کرد.

خرید و فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو:

برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو سعی کنید از مراکزی به تهیه آن ها بپردازید که آن مرکز فروش دارای اعتبار کافی بوده و یا از نمایندگی های فروش این ماشین ‌آلات باشند. همچنین هنگام خرید این قطعات سعی کنید در صورت وجود مدل اورجینال و مدل کپی نسبت به خرید مدل اورجینال تلاش نموده تا بتوانید دستگاه مربوطه را مانند اول و با قدرت بسیار زیادی استفاده نمایید. نکته مهم دیگری که باید به آن دقت شود این است که هنگام خرید قطعات مختلف حتماً از متصدی و یا فروشنده قطعات بخواهید در مورد قطعات توضیح دهد و همچنین گارانتی را نیز دریافت نمایید. در صورت عدم وجود گارانتی این قطعه خریداری نشود بهتر است، زیرا ممکن است دارای مشکلی بوده و یا به طور صد در صدی تقلبی می باشد. برای خرید قطعات بیل مکانیکی اصل به سایت فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه کنید. 

در ادامه چند نمونه از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را با یکدیگر بررسی خواهیم نمود. همانطور که گفته شد بیل مکانیکی های مختلف دارای قطعات بسیار زیادی می باشند که در ادامه نام آن ها را ارائه خواهیم داد. از دستگاه های بیل مکانیکی، بیل مکانیکی PC170، PC200، PC300، PC400، PC800 و PC1000 می توان اشاره نمود که البته هر کدام از آن ها قطعات بیل مکانیکی کوماتسو مربوط به خود را دارند.. فیلتر هواکش درونی و برونی، قطعه گاردان، بیل های  مکانیکی، شلنگ های مربوط با آب، پمپ‌ های مکانیکی مخزن آب، پمپ های گیربکسی، پوسته های گیربکسی، چراغ های راهنمای بیل های مکانیکی، فشنگی حرارت،  صفحه گردان، چراغ های خطر مربوط به عقب و جلو، بیل مکانیکی کوماتسو، صفحه های گرافیتی، چرخ و غیره همگی از قطعاتی هستند که توسط شرکت کوماتسو به فروش خواهند رسید.

 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()