تهیه قطعات لیفتراک اصل و با کیفیت در برندهای مختلف اروپایی، آمریکایی، ژاپنی و چینی از مهمترین دغدغه های شرکت های تولیدی و خدماتی می باشد، که بیشتر فعالیت های خود را با استفاده از این نوع ماشین آلات به انجام می رسانند. با ورود انواع انواع ماشین آلات صنعتی به صنایع مختلف تولیدی و خدماتی، و مکانیزه کردن فعالیت های انسانی دقت و سرعت انجام کار بسیار بالاتر رفت، و در هزینه ها و زمان این صنایع هم تا حد بسیار زیادی صرفه جویی شد، لیفتراک یکی از این ماشین آلات می باشد، که به صورت بی وفقه در تمامی فروشگاه ها، صنایع داروسازی و غذایی، انبارها، گمرک، ترمینال ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، و قطعات لیفتراک هم به دلیل فعالیت مستمر این ماشین باربری در معرض فرسایش و استهلاک قرار دارند، و دیگر یا زود مانند هر ماشین دیگری باید نسبت به تعمیر آن ها اقدام نمود.  با توجه به گسترش استفاده از این ماشین آلات در صنایع مختلف و تقاضای بالای خرید قطعات لیفتراک اصل در بازار، فروش و عرضه قطعات بی کیفیت و تقلبی لیفتراک در این بازارها افزایش یافته است، و این مسئله زمینه ساز مشکلات جدی برای صاحبان صنایع و اپراتورهای این ماشین آلات می باشد. استفاده از لوازم یدکی بی کیفیت به مرور به دیگر قطعات لیفتراک آسیب می رساند و به دلیل دوام و کارایی بسیار پایین به مرور هزینه های بسیار زیادی را به دارندگان این دستگاه ها تحمیل می کند، بنابراین خرید قطعات لیفتراک باکیفیت و اصل از مهمترین اولویت های دارندگان این ماشین آلات می باشد. لیفتراک یک ماشین صنعتی با ابعادی نسبتا کوچک می باشد، که برای جابجایی و حمل بار طراحی شده است، این نوع از ماشین آلات در ابعاد 2،3،5،7،10، 15 تن طراحی شده اند و  قطعات لیفتراک در هر کدام از آن ها بسته به مدل، برند سازنده و توان مصرفی متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت قطعات لیفتراک اصل به سایت مراجعه کنید. 

قطعات لیفتراک به دو دسته ی قطعات اصلی و مصرفی و قطعات الحاقی تقسیم می شوند، قطعات مصرفی و اصلی لیفتراک شامل سیستم هیدرولیک، لاستیک، زیربندی، بلبرینگ، باطری، گیربکس، فیلتر ها و غیره می شود، و قطعات لیفتراک الحاقی شامل انواع رول گیر لیفتراک، بلوک گیر لیفتراک و عدل گیر لیفتراک می شود، که با استفاده و نصب آن ها بر روی این ماشین آلات باربری امکانات جدیدتری به آن ها برای انجام کارهای مختلف اضافه می شود. لیفتراک های دیزلی، لیفتراک های برقی و لیفتراک های دوگانه سوز از انواع لیفتراک هایی هستند، که در برندهای مطرح و معتبر جهانی همچون کوماتسو، کاترپیلار، دوو، دوسان، کلارک سپاهان و سهند تولید شده اند و قطعات لیفتراک در هر کدام از آن ها متفاوت است. برای مثال شرکت های ساختمان سازی و پروژه های عمرانی که در فضاهای باز اجرا می شوند،  از انواع لیفتراک دیزلی در ظرفیت های دلخواه استفاده می کنند، که توان و شتاب بیشتری دارند، و در محیط های باز مشکلی به وجود نمی آورند، تنوع و قیمت قطعات لیفتراک بر حسب نوع و مدل این ماشین آلات تغییر می کند. لیفتراک از سری ماشین های پر مخاطب در صنایع مختلف است، و بازار خرید و فروش قطعات لیفتراک همواره از وضعیت مطلوبی دارد، و شرکت های بسیار زیادی در زمینه واردات و فروش قطعات لیفتراک در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر هستند، و این امر سبب شده متقاضیان خرید قطعات لیفتراک بتوانند با ارزان ترین قیمت لوازم یدکی مورد نیاز خود را تامین و خریداری نمایند. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی لیفتراک تویوتا به سایت مراجعه کنید.

از معتبرترین شرکت های واردات و فروش قطعات لیفتراک باکیفیت و ارزان قیمت می توان به نمایندگی معتبر و آنلاین پیشرو تراک اشاره کرد، که سالهاست با پیگیری امور مشتریان و تامین قطعات لیفتراک در برندهای معتبر داخلی و خارجی به خوبی پاسخگوی نیاز بازار های داخلی بوده است. متقاضیان خرید قطعات لیفتراک با مناسب ترین قیمت می توانند سفارش قطعات مورد نیاز خود را در سایت فروشگاهی این مرکز ثبت نمایند، تا این قطعات را در کوتاه ترین زمان ممکن و  همراه با گارانتی کیفیت و اصالت کالا آن را دریافت نمود.

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 308
نمایش همه
علاقه مندی ها ()