دستگاه سیل وکیوم به عنوان یکی از دستگاه های پر کاربرد صنعتی است که برای مصارف بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید و فروش دستگاه سیل وکیوم در سطح کشور رونق پیدا کرده است چون فرایند بسته بندی کالاها را نسبت به گذشته بهتر کرده است و موجب سهولت این سیستم شده است. در حال حاضر انواع دستگاه سیل وکیوم با مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند که برای بسته بندی محصولات مواد غذایی و سایر کالاها مورد استفاده قرار گرفته می شود. به عنوان مثال برای بسته بندی سالاد و سبزیجات، مواد غذایی آماده چون ناگت و فلافل، نوشیدنی های مختلف، عسل و مربا، ترشیجات و غیره نیز می توان از مزایای دستگاه های سیل وکیوم یا دستگاه شیرینگ استفاده نمود. در واقع از این دستگاه به عنوان دستگاه های شیرینگ نیز یاد می شود و قابلیت بسته بندی شیرینگ نوشیدنی ها، کنسروها، شیشه های مربا و ترشی و غیره را در دسته بندی های 6 تایی و 12 تایی دارند. این دستگاه مبتنی بر حرارت و امواج القایی است که همراه با پرس انجام می شود و عملیات چسباندن سلفون و یا فول آلومینیوم را انجام می دهد.برای اطلاع از فروش انواع دستگاه سیل وکیوم  به سایت مراجعه کنید.

خرید دستگاه سیل وکیوم صنعتی

خرید دستگاه سیل وکیوم صنعتی متناسب کارگاه های صنعتی کوچک و بزرگ ضرورت دارد. در واقع با استفاده از این دستگاه بسته بندی می توان تا حد قابل توجهی در هزینه های مصرفی صرفه جویی نمود. در ضمن با استفاده از این روش بسته بندی می توان از نظر بهداشتی کالاهای مواد غذایی را بسته بندی نمود و درصد نفوذپذیری میکروب و باکتری را به داخل مواد غذایی کاهش داد. امروزه استقبال از این دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم و شیرینگ افزایش پیدا کرده است چون به صورت مکانیزه و یا با حداقل نیروی انسانی می توان حجم بالایی از کالاها را به صورت کاملاً بهداشتی بسته بندی نمود.

با خرید دستگاه سیل وکیوم حرارتی به راحتی می توان کالاهای مختلف مواد غذایی و سایر محصولات را مبتنی بر عملکرد سیل حرارتی در داخل ظروف یکبار مصرف در داخل دستگاه بسته بندی نمود که توسط قالب های هولدر این فرآیند صورت می گیرد. در واقع این قسمت، با استفاده از المنت های حرارتی و پرس سلفون، دهانۀ ظروف را به صورت کاملاً مماس بر روی یکدیگر می چسباند و در نهایت قسمت های اضافی را از قسمت بسته بندی جدا می کند. تمام مراحل فرآیند بسته بندی توسط دستگاه های سیل وکیوم به سه روش اتوماتیک، دستی و نیمه اتوماتیک انجام می شود. در نتیجه متناسب با توان مالی و حجم کالاهای تولید شده، می توانید خرید مناسب ترین دستگاه سیل وکیوم را داشته باشید.

فروش دستگاه سیل وکیوم

فروش دستگاه سیل وکیوم مبتنی بر تقاضای صنعت گران می باشد. به عبارتی متناسب با نوع محصولات، سیستم دستگاه سیل وکیوم حرارتی متفاوت از یکدیگر می باشد. به عنوان مثال دستگاه سیل وکیوم القایی خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی در بازار عرضه می شوند که از ساختار متفاوتی ساخته شده اند و به نوعی قابلیت بسته بندی محصولات متفاوتی نسبت به یکدیگر را انجام می دهند. برای اطلاع از قیمت دستگاه سیل به سایت مراجعه کنید. 

قیمت دستگاه سیل وکیوم

قیمت دستگاه سیل وکیوم متناسب با سیستم عملکرد دستگاه بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت دستگاه سیل وکیوم رومیزی با دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک متفاوت می باشد چون هر کدام از آنها مجهز به سیستم حرارتی و القایی اختصاصی می باشند که قابلیت انجام وکیوم و شیرینگ نمودن کالاهای مختلف را انجام می دهد.

شرکت آراد ماشین از جمله شرکت های معتبر در سطح کشور است که به عنوان پیشگام در صنعت ساخت دستگاه های صنعتی بسته بندی فعالیت خود را با تیم پرسنل متخصص آغاز نموده است و امکان سفارش اینترنتی انواع دستگاه سیل وکیوم را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()