رب گوجه یکی از مهم ترین مواد غذایی مورد استفاده در کشور ما می باشد که بسیار طرفدار دارد و در خانه های همه ی ما این ماده ی غذایی یافت می شود. به دلیل خاصیت رب گوجه و طعم خوبی که به غذاها می دهد ما در بیشتر غذا ها از آن استفاده می کنیم. آب گوجه با استفاده از دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی به دست می آید که برای رب گیری نیاز به آبگیر گوجه داریم. بنابراین برای روش های سنتی نیز می توانیم با استفاده از آبگیر گوجه رب به دست آوریم. بسیاری از مکان ها مانند فروشگاه ها و مغازه ها و تولیدی ها از این دستگاه استفاده می کنند. روش استفاده از دستگاه آسان بوده و می توان در زمان بسیار کوتاهی مقدار زیادی از گوجه ها را آبگیری کرد.

ظرفیت دستگاه آبگیر گوجه

دستگاه های آبگیر گوجه در ظرفیت های مختلفی وجود دارند که برای خرید باید میزان استفاده را از دستگاه تعیین نماییم. این دستگاه در ظرفیت های خانگی و کارگاه موجود می باشد که می توانید هر یک را خریداری نمایید که دارای قیمت های مختلفی نیز می باشند. برای خرید انواع آبگیر گوجه ارزان و باکیفیت به سایت مراجعه نمایید.

در زمان خرید دستگاه آبگیر گوجه دقت کنید که برخی از این دستگاه ها دارای دو خروجی برای جدا کردن تفاله از آب گوجه می باشند که به صورت اتوماتیک این کار را انجام می دهند. استفاده از این دستگاه در مراکزی که استفاده ی بسیاری از آبگیر گوجه دارند بسیار خوب و ضروری می باشد. با استفاده از نمونه ی اتوماتیک آبگیر گوجه می توانید در آبگیری سرعت بالاتری داشته باشید.

نمونه های دیگر دستگاه آبگیر گوجه دارای یک خروجی بوده که تفاله همراه با آب گوجه خارج می شود که این دستگاه دارای توری در دهانه ی آن بوده که می تواند تفاله ها را جداسازی کند. در این نوع باید تفاله ها با استفاده از دست جداسازی شوند که از این نوع از آبگیر گوجه در مغازه ها و خانه ها بیشتر استفاده می نمایند. از آب گوجه فرنگی برای موارد بسیاری استفاده می شود مانند نوشیدنی و رب و....

خرید دستگاه آبگیر گوجه

آبگیر گوجه دارای انواع گوناگونی می باشد که هر یک دارای وزن مختلفی می باشد و برخی نیز دارای چرخ بوده و می توان به راحتی آن را جابجا کرد بنابراین اگر شما می خواهید این دستگاه را مرتبا جابجا کنید می توانید از نمونه ی چرخ دار این وسیله استفاده نمایید.

قدرت موتوری دستگاه آبگیر گوجه بسیار مهم است و باید در هنگام خرید به آن توجه نمایید. دستگاه آبگیر گوجه فرنگی  دارای انواع کوچک رومیزی نیز می باشد که برای مغازه های کوچک می توان از این مدل استفاده کرد.

جنس بدنه ی دستگاه آبگیر گوجه بسیار مهم است معمولا این دستگاه را از جنس استیل می سازند که به راحتی قابلیت شستشو داشته باشد و در زمان شستن زنگ نزند و خراب نشود بنابراین بهترنی جنس برای این دستگاه استیل نگیر می باشد.  آب

انواع آبگیر گوجه از نظر عملکرد

انواع مختلفی از دستگاه آبگیر گوجه از نظر عملکرد وجود دارد که مهم ترین انواع آن از نوع ضربه ای و رنده ای می باشد. در کارخانه های تولید سس نیز از نمونه های صنعتی این دستگاه استفاده ی بسیاری می شود. این محصول در فروشگاه ها وجود دارد و می توانید آن را به راحتی تهیه کنید اما برخی از فروشندگان خود سازنده بد و این دستگاه را با قیمت های پایین تری به شما عرضه می کنند که می توانید به طور مستقیم از این فروشگاه ها خرید خود را انجام دهید. شرکت آراد ماشین از فروشندگان مستقیم و بی واسطه ی دستگاه آبگیر گوجه می باشد که دستگاه های باکیفیت آبگیری را با کمترین قیمت به دست شما می رسانند.

تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴
02191300269 09120210556 09120807304
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()