بیل مکانیکی از دسته ماشین آلات راهسازی می باشد که بسیار کاربردی بوده و می توان در پروژه های راه و ساختمان از آن استفاده کرد. همان طور که از نام این ماشین مشخص است از لوازم یدکی بیل مکانیکی اصلی می توان بیل آن را نام برد. این ماشین به وسیله ی بیل می تواند حفر کانال و گود برداری را انجام دهد. با توجه به کار هایی که با استفاده از بیل مکانیکی می توان انجام داد و در هر ساخت و سازی استفاده از آن لازم است، این ماشین بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

لوازم یدکی بیل مکانیکی

بیل مکانیکی دارای لوازم اصلی و لوازم فرعی می باشدکه لوازم اصلی بیل مکانیکی شامل بازو، بیل، اتاقک، سیستم های ترمز و هشداردهنده، موتور، باکت، چرخ ها و... اما برخی از لوازم یدکی بیل مکانیکی به طور موقت استفاده می شود و جزء لوازم جانبی آن به حساب می اید. این لوازم شامل ابزار آلاتی است که می تواند بسیار مهم و ضروری باشد و کاربرد فراوانی داشته باشد. لوازم یدکی بیل مکانیکی در نوع جانبی عبارتند از چکش، گراپ، مته ، سنگ جت و.... که برای کاربرد های مختلفی می توان آن ها را بر روی این ماشین نصب کرد.برای اطلاع از قیمت فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید. 

کاربرد بیل مکانیکی با توجه به لوازم یدکی بیل مکانیکی

با استفاده از بیل مکانیکی در ساخت و ساز ها بسیاری از کار ها را انجام می دهند. عملیات تخریب، گودبرداری، خاک برداری، مسطح نمودن زمین، لایروبی رودخانه و... از انواع کار هایی است که می توان با استفاده از بیل مکانیکی انجام داد.

انواع بیل مکانیکی

بیل مکانیکی دارای انواع مختلفی است که می توان با توجه به شرایط کاری انواع آن را خریداری کرد.

بیل مکانیکی ها در انواع هیدرولیکی شامل بکهو لودر ها ، بیل کششی یا دراگلاین ، بیل مکانیکی با سیستم کابلی و بیل مکانیکی جام جلو می باشد.

بکهو لودر : این ماشین کاربردی از ترکیب لودر و بیل مکانیکی به دست می آید یعنی می تواند کار هر دوی این ماشین ها را با هم انجام دهد. نام دیگر این بیل مکانیکی ها ، بیل مکانیکی با جام معکوس می باشد. این ماشین علاوه بر انجام دادن کار های بیل مکانیکی می تواند کار لودر را هم به خوبی برای شما انجام دهد.

 بیل مکانیکی با سیستم کابلی: در این نوع از بیل مکانیکی اتاقکی گردان بر چرخ ها سوار بوده و در قسمت جلویی بیل قرار گرفته است. این نوع بیل مکانیکی را می توان در انواع هیدرولیکی و یا مکانیکی خریداری نمود.

بیل کششی یا دراگلاین: لوازم یدکی بیل مکانیکی در این نوع شامل اتاقک فرمان، جام، جرثقیل و کابل می باشد. این نوع از بیل مکانیکی قابلیت ارتفاعی بسیاری دارد و می توان برای مواردی که کار در ارتفاع پایین تر و یا خیلی بالاتر از بیل است از آن استفاده کرد . برای خرید از نمایندگی فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی از طریق لینک اقدام نمایید. 

بیل مکانیکی جام جلو: از این نوع بیل مکانیکی با توجه به لوازم یدکی بیل مکانیکی می توان برای بارگیری کامیون و حفاری زمین های سخت در قسمت بالایی ماشین

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی

لوازم یدکی بیل مکانیکی در انواع برند های مختلفی در بازار موجود می باشد که هر یک دارای مزایا و معایب خود می باشد البته برند های مطرح در دنیا بسیار باکیفیت بوده و از قیمت های بالاتری نیز برخوردارند اما نمونه های متفرقه نیز در بازار بسیار یافت می شود که دارای کیفیت پایینی بوده و خرید این محصولات هدر دادن زمان و پول می باشد بنابراین با خرید محصولات باکیفیت می توانید بهترین کارکرد را از بیل مکانیکی داشته باشید و در طولانی مدت بتوانید از آن استفاده کنید.

برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت شرکت پارت یدک راهسازی  مراجعه نمایید و تمامی قطعات را با بهترین یفیت و ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 331
نمایش همه
علاقه مندی ها ()