در تمامی ساختمان های مسکونی، هتل ها،سوئیت ها و غیره  خرید تخت دونفره مناسب در شمار مهمترین و با اهمیت ترین تجهیزات منزل می باشد، که  کیفیت استراحت و خواب افراد تا حدود بسیار زیادی به نوع و کیفیت این تخت ها بستگی دارد. انواع تخت دو نفره را می توان در انواع قالب های استاندارد که معمولا در سایز های مختلف با عرض های متفاوت می باشد می توان سفارش داد و خریداری نمود، اما در این میان افرادی نیز هستند که تمایل دارند در ابعاد و طرح های سفارشی اقدام به خرید انواع تخت دونفره نمایند، این سفارشات معمولا توسط شرکت های مختلف طراحی و تولید پذیرفته می شود، و در بازه های زمانی مشخص شده به متقاضیان تحویل داده می شود. قد و وزن افرادی که از انواع تخت دو نفره استفاده می کنند، در انتخاب و خرید این محصولات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ارتفاع تخت باید طوری باشد که افراد در هنگام برخاستن از تخت با مشکل مواجه نشوند و کیفیت و دوام تخت و کفی آن نیز باید قادر به تحمل وزن افرادی که از آن استفاده می کنند را داشته باشد، که می توان این موارد را در شمار مهمترین نکات خرید تخت دونفره قرار داد، زیرا حفظ استاندارد ها در کیفیت و راحتی تخت برای افراد اهمیت بسیار زیادی دارد. قیمت خرید تخت دونفره به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد، این محصول چوبی نیز مانند دیگر تولیدات هنری و صنعتی بر حسب متریال مصرفی و کیفیت تولید در  رده های قیمتی مختلف قرار می گیرد، برای مثال قیمت خرید تخت دونفره فلزی بسیار ارزان تر از تخت های چوبی می باشد، می توان میانگین قیمت را در مورد این محصولات به تخت های MDF اختصاص داد و پس از آن نوبت به تخت های چوبی منبت کاری بب چوب درختان مختلف مانند گردو و راش اشاره کرد.

کاربرد تخت دونفره

برای جذاب تر دیده شدن وسایل و اشیاء ضروری منزل معمولا افراد تلاش می کنند متناسب با سبک طراحی منزل خود و رنگ های به کار رفته در آن اقدام به خرید تخت دونفره و دیگر اشیاء مودر نیاز خود نمایند، تا بتوانند جلوه و زیبایی آن ها را در محیط دکوراتیو منزل و اتاق خوب خود نشان دهند.  کفی انواع تخت دو نفره در دو مدل یک تکه و دو تکه طراحی می شود، که امروزه از کفی های یک تکه به دلیل حمل ساده تر بیشتر استفاده می شود، اجزاء تخت های دو نفره نیز باید به راحتی از یکدیگر جدا شوند، و همبندی آن ها در محلی دیگر نیز باید به سهولت امکان پذیر باشد، این موارد از مهمترین استاندارد هایی است که در خرید تخت دونفره باید مورد بررسی قرار بگیرد، میزان فضای اشغال شده در اتاق خواب، تناسب رنگ و سنخیت آن با دیگر اشیاء موجود در اتاق خواب مانند پرده ها، فرش و انواع سرویس خواب نیز  از دیگر موارد موثر در انتخاب یک تخت دو نفره ایده آل و استاندارد می باشد. از سری وسایل مورد نیاز در اتاق خواب و دکور آن که می توان در هنگام خرید تخت دونفره به همراه آن خریداری کرد می توان به کمد لباس، کتابخانه، میز تحریر، دراور و پاتختی اشاره کرد، که هماهنگی آن ها با یکدیگر در زیابیی و نمای اتاق خواب ها تاثیر بسیار زیادی دارد، و اغلب افراد ترجیح می دهند خرید خود را این گونه تکمیل نمایند.

فروشگاه اینترنتی و معتبر بهسازان چوب با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید و فروش تخت دونفره با بهترین متریال و مناسب ترین قیمت، توانسته در شمار برترین تولیدکنندگان این صنعت قرار بگیرد، و محصولات خود را به سراسر کشور ارسال نماید. متقاضیان خرید تخت دونفره با ارزان ترین قیمت می توانند، با مراجعه به وب سایت این مرکز و مشاهده لیست قیمت محصولات آن نسبت به تکمیل آنلاین فرایند خود اقدام نمایند، و انواع تخت دو نفره را با گارانتی اصالت کالا، قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

02166220084

02166139572

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ :

(کافیست روی شماره زیر ضربه بزنید)

09127996155

بدلیل نوسانات شدید قیمت ها، ممکن است قیمت بعضی از اجناس بروز نباشد، جهت اطلاع دقیق از قیمت ها، قبل از ثبت سفارش حتما" تماس بگیرید.

فروش مستقیم بدون واسطه

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()