تختخواب ها در شمار اساسی ترین کالاهای خواب قرار دارند، که در طرح ها و ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند، و از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده آن ها می توان به کفی تخت اشاره کرد. تمام وزن حاصل از تشک، روتختی، فرد و یا افرادی که از آن استفاده می کنند، به کفی و پایه های آن انتقال پیدا می کند، همین مسئله باعث شده تا افراد در انتخاب و خرید کفی تخت مناسب و استاندارد به مساحت و ابعاد تخت بیشتر دقت نمایند. مساحت و ابعاد کفی تخت از مهمترین مواردی است که در هنگام خرید آن باید مورد توجه قرار بگیرد و کاملا با ابعاد تختخواب تناسب داشته باشد،این کفی ها در مرکز تختخواب قرار می گیرند و یک فاصله بسیار جزئی در حدود 10 سانتی متر با لبه ها دارند، که کمک می کند به راحتی بتوان آن ها را نصب نمود. انواع کفی تخت مناسب و استاندارد را می توان در ابعاد 120*200، 90*200، 140*200، 180*200 و 200*200 در انواع یک نفره و دونفره خریداری نمود، اما در صورتیکه از تخت های سفارشی با ابعاد دلخواه استفاده می کنید، باید کفی مناسب آن را نیز به تناسب ابعاد تخت سفارش دهید، تا کیفیت و استانداردهای لازم را در خرید تختخواب رعایت کرده باشید. مسئله ی دیگری که در دوام و میزان تحمل وزن کفی تخت تاثیر مستقیم دارد، مواد اولیه مصرفی و کیفیت آن ها می باشد، این کفی تخت ها از متریالی همچون آهن، چوب و یا ترکیبی از آن ها تولید می شوند، که هر کدام از آن ها خصوصیات فیزیکی منحصر به خود را دارند، برای مثال کفی های نئوپانی در برابر فشار و ضربه بسیار آسیب پذیر تر هستند، و قیمت پایین تری نیز دارند، این کفی ها برای تخت های یک نفره و کودک و نوجوان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

تاثیر کیفیت کفی تخت در دوام و طول عمر تخت ها

کیفیت کفی تخت در دوام و طول عمر تخت ها بسیار حائز اهمیت است، زیرا اگر کفی نتواند وزن تخت را تحمل کند به مرور مستهلک می شود، و یا دچار خمیدگی و شکستگی در قسمت پایه ها و مرکز می شود، که علاوه بر آسیب رساندن به تشک ممکن است به مرور سبب ایجاد سرو صدا در هنگام غلطیدن و استراحت کردن شود و آرامش افراد را در هنگام خواب به هم بریزد. تنظیم ارتفاع تخت تا زمین از دیگر کاربرد های کفی تخت می باشد، این ارتفاع بر حسب نوع تختخواب و ارگونومی و فیزیک بدن افراد انتخاب می شود، برای مثال در تخت های کودک و نوجوان معمولا از ارتفاع کمتری استفاده می شود تا کودکان در هنگام برخواستن و نشتن راحت باشند، و ایمنی آن ها نیز حفظ شود.از دیگر مسائل مهم در دسته بندی کفی تخت می توان به نحوه ی طراحی و تولید آن ها اشاره کرد، کفی ها در دو نوع ساده و جکدار تولید می شوند، که امروزه استفاده از کفی های جکدار طرفدار این بیشتری پیدا کرده است. کفی تخت جکدار  از نوع فلزی است و در ساخت آن اغلب از آلیاژ های فولادی و کربن استیل استفاده می کنند. از مهمترین دلایل محبوبیت و فروش بالای کفی تخت جکدار فضای ذخیره سازی شده ای می باشد، که در قسمت زیرین کفی وجود دارد، که از آن می توان مانند یک انباری کوچک و یا یک کمد افقی برای نگهداری وسایل غیر ضروری استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز فروش منسوجات چوبی اداری و خانگی با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی می باشد، که با مراجعه به وبسایت آن می توان لیست کامل انواع سرویس خواب و کفی تخت را به همراه مشخصات فیزیکی محصول مشاهده کرد و در صورت لزوم نسبت به خرید آنلاین کفی تخت دلخواه خود اقدام نمود. تضمین اصالت کالا، قیمت مناسب، ارسال فوری با پست اکسپرس و پشتیبانی 24 ساعته مشتریان از مهمترین ویژگی های خرید اینترنتی از مرکز بهسازان چوب می باشد، که سبب جلب رضایت و اعتماد خریداران شده است.

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

02166220084

02166139572

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ :

(کافیست روی شماره زیر ضربه بزنید)

09127996155

بدلیل نوسانات شدید قیمت ها، ممکن است قیمت بعضی از اجناس بروز نباشد، جهت اطلاع دقیق از قیمت ها، قبل از ثبت سفارش حتما" تماس بگیرید.

فروش مستقیم بدون واسطه

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()