اگر شما بخواهید یک اسکی فضایی خانگی ارزان قیمت را خریداری نمایید باید به سایت ما مراجعه نموده و به صورت آنلاین آن را خریداری نمایید. در صورتی که با مشکل مواجه شدید و خواستید اطلاعات بیش تری را در مورد یک محصول به دست بیاورید. حتماً با کارشناس های ما تماس گرفته و با آن ها موضوع و مشکل خود را در میان بگذارید. همواره ما در راستای خدمت رسانی به شما عزیزان می کوشیم تا رضایت شما را جلب نماییم. از آن جایی که معمولاً افراد عادی اطلاعات زیادی در رابطه با دستگاه اسکی فضایی خانگی ندارند باید یکسری معیار ها را در خرید این وسیله به کار گیرند. ما در این مقاله شما را با نکات مهم آشنا می گردانیم، تا بتوانید بهترین و مناسب ترین خرید خود را داشته باشید. قبل از آن کمی بیش تر با این وسیله آشنا خواهیم شد. این وسیله به شما کمک می کند تا با انجام حرکات هوازی در طولانی مدت و به صورت کم فشار وزن خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

همانطور که در مقاله های قبلی نیز به آن اشاره شد تنها کاهش وزن ملاک اصلی استفاده از این دستگاه نیست بلکه سلامت قلب و عروق، تقویت ماهیچه ها، فرم دهی عضلات، زیبایی اندام و غیره نیز مدیون استفاده از این دستگاه می باشند. در حین استفاده از این دستگاه سینه، بازو، کمر و سایر اعضای بدن درگیر شده و خوش فرم می گردند.

 استفاده از این دستگاه نسبت به دستگاه تردمیل بسیار راحت‌ تر است اما آسیب های وارده توسط دستگاه اسکی فضایی خانگی بسیار کم تر از تردمیل می باشد. تفاوت های این دستگاه با تردمیل و دوچرخه ثابت بسیار واضح و روشن می باشد. به طوری که این دستگاه با تردمیل از نظر منبع انرژی و سختی فعالیت متفاوت بوده و از طرف دیگر این دستگاه نسبت به دوچرخه ثابت مهیج تر و پر شتاب تر است. از این رو افراد بیش تر دستگاه اسکی فضایی خانگی را نسبت به دوچرخه ثابت ترجیح می دهند.

 نکات مهم برای خرید یک اسکی فضایی خانگی خوب:

  • صندلی اسکی فضایی خانگی: از جمله نکاتی که باید در حین خرید به آن توجه نمود صندلی های اسکی ‌فضایی است به طور کلی در بازار ما دو نوع اسکی فضایی با صندلی و بدون صندلی داریم. اگر چه بسیار شبیه به هم بوده اما میزان فعالیت انجام شده با آن ها متفاوت است.
  • دومین نکته ای که در خرید این دستگاه موثر است .تنظیم سرعت این وسیله می باشد. همه ی انواع این وسیله ها را می توان توسط دستی سرعت را کم و زیاد نمود. هر چقدر مقاومت آن را افزایش دهیم در واقع سرعت را زیادتر می کنیم. این امر باعث افزایش فشار بر عضلات و تاثیر بیش تر بر آن ها خواهد بود. معمولاً یک پیچ این عمل را انجام می دهد. مدل هایی که به صورت برقی تنظیم می ‌شوند کاربری راحت تری دارند.
  • نمایشگر اسکی فضایی خانگی از مهم ترین قطعات آن است. این نمایشگر مسافت طی شده، سرعت، میزان کالری سوزانده شده و تعداد ضربان قلب را نشان می دهد. در مدل ‌های هوشمند آن می ‌توانید درجه ی هوا، زمان و غیره را مشاهده نمایید. در واقع نمایشگر این دستگاه نوعی انگیزه دهنده به شمار می آید.
  • دسته های اسکی فضایی خانگی نسبت به پدال های آن دارای حرکت هماهنگ و نسبت به هم دارای حرکت برعکس می باشند. جالب است بدانید که این وسیله دارای دسته های متحرک هستند و این امر باعث می شود که همزمان پا ها و دست های شما در حین فعالیت در گیر باشند. حرکت دسته های اسکی فضایی باعث افزایش تعداد ضربان قلب به طور مستقیم خواهد شد لذا به طور مستقیم نیز ماهیچه قلب را تقویت می‌ کند. توجه داشته باشید استفاده از این وسیله نباید بسیار سنگین باشد بلکه مرور زمان باعث می ‌شود که تاثیر آن را در خود ببینید.
  • تماس دفتر مرکزی هایپرجیم :

    خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

    نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

    تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

    آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

    آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()