کاغذ دیواری سه بعدی از محبوب ترین تجهیزات دکوراسیون داخلی مدرن است. در عصر حاضر استفاده از این نوع کاغذ دیواری در سطح جهان گسترش یافته است. چرا که این محصول دکوراتیو دارای یکسری ویژگی های منحصربفرد می باشد که در چاپ کاغذ دیواری معمولی قابل ملاحظه نیست. چاپ کاغذ دیواری سه بعدی با استفاده از تکنیک سایه و روشن در تصاویر، امکان بُعد دادن به تصویر را فراهم نموده است و در نتیجۀ آن می توانید شاهد جلوۀ واقعی تصاویر باشید که به زیبایی محیط دکوراسیون کمک شایانی می کند. به همین دلیل افراد زیادی علاقه مند به خرید این محصول دیوارپوش می باشند تا بتوانند ابعاد و فضاسازی خاصی را در دکوراسیون داخلی بوجود آورند. به عنوان مثال خرید کاغذ دیواری سه بعدی تراس پشت مبلمان، به شما این الهام بخشیده می شود که در مقابل تراس نشسته اید و از نمای زیبای منظره کمال بهره را می برید.

خوشبختانه در حال حاضر امکان خرید کاغذ دیواری سه بعدی لوکس برای پذیرایی، اتاق خواب و سایر اتاق ها فراهم می باشد چون با استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتال پیشرفته، امکان تبدیل تصاویر به  انواع کاغذ دیواری سه بعدی  لاکچری فراهم می باشد. در نتیجه می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی خود از زیبایی چنین محصولات دکوراتیو استفاده نمائید و جلوۀ زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان را چندین برابر کنید. استفاده هوشمندانه از تجهیزات دکوراتیو مدرن به شما کمک می کند تا با قیمت ارزان، بتوانید بهترین و جذاب ترین تغییرات را در نمای دکوراسیون ساختمان های مسکونی، اداری و همچنین تجاری بوجود آورید.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی مدرن

خرید کاغذ دیواری سه بعدی مدرن و کلاسیک در بازار فروش محصولات دکوراسیون داخلی امکان پذیر می باشد. سالن پذیرایی به عنوان یکی از قسمت های پر بازدید ساختمان های مسکونی است، به همین منظور جای مانور برای تزئین و جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون در آن احساس می شود. بنابراین افراد خلاق که تمایل به تغییر دکوراسیون داخلی را دارند، می توانند از فضای مفید این محیط استفاده کنند. نصب مجلل ترین کاغذ دیواری سه بعدی در نمای پشت تلویزیون و یا پشت مبلمان و همچنین فضای خالی موجود در سالن پذیرایی می تواند بهترین جلوۀ زیبایی و تجلل را برای شما به ارمغان داشته باشد. چرا که چاپ این نوع کاغذ دیواری یک تصویر کامل را به نمایش می گذارد و امکان نصب این محصول تنها در قسمتی از بخش دکوراسیون برای شما فراهم می باشد.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی لوکس

فروش کاغذ دیواری سه بعدی لوکس قیمت ارزان در بازار قابل خریداری می باشد. معماری داخلی با استفاده از تجهیزات دکوراتیو است که جلوه و نمای خاص پیدا می کند. در حال حاضر انواع کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل های طلایی، نقره ای، برنز، مناظر طبیعی، تصاویر حیوانات، تصاویر هنری چهره، بناهای مجلل تاریخی و غیره به شکل مجلل طراحی شده اند که زیبایی فوق العاده ای را در نمای دکوراسیون بوجود می آورد.برای اطلاع از قیمت پوستر دیواری های نقاشی بادوام به سایت مراجعه کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی با قیمت ارزان

قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی به ابعاد و جنس کاغذ آن بستگی دارد. با پیشرفت فناوری چاپ کاغذهای دیواری 3D، برندهای خارجی و ایرانی متعددی به بازار عرضه شده است. این نوع کاغذهای دیواری شامل تصاویر زیبا و منحصربفرد می باشند که ذهن بیننده را به خود جذب می کند و به افزایش اعتبار ملک کمک می کند. کاغذ دیواری سه بعدی با قیمت ارزان برای تمام افرادی که علاقه مند به نصب دیوارپوش در طراحی دکوراسیون داخلی دارند، فراهم می باشد.  

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس جزء اولین فروشگاه های معتبر اینترنتی است که بستر خرید اینترنتی انواع کاغذ دیواری سه بعدی و سایر محصولات دکوراسیون داخلی را برای مشتریان محیا کرده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()