پارکت به عنوان یک محصول شناخته شدۀ کفپوش محسوب می شود. این محصول به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که دارد، مورد استقبال مردم قرار گرفته است. کفپوش پارکت نسبت به سایر کفپوش ها بسیار نرم و راحت می باشد و در عین حال از دسته کفپوش های لاکچری و مدرن محسوب می شوند. خرید و فروش پارکت با دوام نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است چون از ماندگاری بالایی برخوردار می باشند و طول عمر بالایی دارند. با گذشت زمان فناوری ساخت پارکت ها ارتقاء پیدا کرده است و این مسئله بر روی بهبود کیفیت این نوع کفپوش تأثیر مثبت داشته است. به همین دلیل افرادی که تمایل به ایجاد تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی دارند، از طرح های متنوع و جذاب پارکت ها استفاده می کنند. این نوع کفپوش با فناوری ساختی که در اختیار دارد، به راحتی بر روی کف ساختمان نصب می شود و برای اتصال هر کدام از پارکت ها به یکدیگر از چندین کلیک آغشته به پارافین استفاده می شود که میزان نفوذپذیری آب را به منافذ این کفپوش کاهش دهد. به همین جهت موارد استفاده از این کفپوش نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.برای اطلاع از  قیمت فروش پارکت به سایت مراجعه کنید. 

معرفی انواع پارکت

در این مقاله به معرفی انواع  پارکت می پردازیم که شامل دو دسته بندی کلی پارکت چوبی و پارکت های لمینت می باشند. ماهیت هر دو نوع مدل بر مبنای چوب می باشد ولی با این تفاوت بارز که پارکت های لمینت به طور مستقیم از برش های چوب ساخته نشده اند، بلکه از لایه های به هم فشردۀ چوب HDF با روکش ضد آب ملامینه یا پی وی سی ساخته شده اند که این نوع کفپوش پارکت را نسبت به مدل دیگر آن متمایز ساخته است. از این رو متناسب با ساختمانی که قرار است به این نوع کفپوش تجهیز شود، طرح و مدل پارکت لمینت و یا چوبی انتخاب می شود.

خرید و فروش پارکت لوکس

خرید و فروش پارکت مانند خرید پارکت آرتا لوکس متناسب با تعدد خریداران این نوع کفپوش افزایش پیدا کرده است. در واقع با نصب پارکت مدرن و لاکچری برای کف ساختمان به شما نمای دکوراسیون مدرن می بخشد که زیبایی و فضاسازی ساختمان را بهبود بخشیده است و باعث افزایش ارزش و بهای ساختمان می شود. بنابراین به راحتی می توانید با حداقل هزینه از مزایای این محصول دکوراتیو پرفروش و محبوب استفاده نمائید که از نظر ظاهری بسیار چشمگیر می باشد.

این کفپوش به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد بسیار نرم و راحت است و باعث سهولت در پیاده روی می شود و برای پوشاندن کف اتاق های کودکان و محیط های مهد کودک و همچنین سالن های ورزشی بسیار مناسب می باشد. امروزه به راحتی می توانید انواع پارکت مدرن و کلاسیک قیمت ارزان را در سایزهای مختلف، طرح و رنگ بندی های مختلف مشاهده نمائید که متناسب با رنگ بندی و سبک دکوراسیون داخلی ساختمان شما باشد. به همین جهت این نوع کفپوش را به عنوان اولین گزینه برای تغییر و نوسازی ساختمان انتخاب می کنند.

فروش پارکت ارزان

فروش پارکت ارزان موجب شده است که تعدد کاربرد این نوع کفپوش را در مکان های مختلف شاهد بود. در واقع علاوه بر ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری، استخر، بیمارستان، باشگاه ها، رستوران، هتل، کلینیک ها و ... می توانید بهترین طرح های پارکت لمینت را رویت نمائید که جلوۀ فوق العاده ای به نمای دکوراسیون داخلی ساختمان بخشیده اند. بنابراین می توانید متناسب با نمای دکوراسیون ساختمان، مناسب ترین طرح پارکت را با دانسیتۀ مناسب و مقاوم به همراه خدمات گارانتی خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری از جمله فروشگاه های با سابقه در حوزۀ فروش پارکت های لمینت در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و زمینۀ خرید آنلاین پارکت را برای مشتریان محترم فراهم نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()