آرایشگری از محبوب ترین هنر های فنی و حرفه ای می باشد، که دارای دوره های تخصصی بسیار زیادی است، که در صورت داشتن علاقه و تمایل به آموزش آرایشگری به راحتی می توان در مراکز و آموزشگاه های ذیربط ثبت نمام نموده، و کار خود را به عنوان هنرجو آغاز نمود. آموزش آرایشگری در آموزشگاه های فنی و حرفه ای به دو گروه کلی آموزش آرایشگری زنانه و آموزش آرایشگری مردانه تقسیم می شود، که هر کدام از آن ها دارای طبقه بندی های مختص به خود هستند، و مطابق با سبک ها و متد های طراحی و پیرایش به روز می شوند.  تمامی افراد جامعه از کودکان گرفته تا بزرگسالان  به مقوله زیبایی شناسی و آراستگی بسیار اهمیت می دهند، و تمایل دارند، به بهترین حالت ممکن خود را بیارایند، و در اجتماعات ظاهر شوند، به همین دلیل است که خدمات آموزش آرایشگری در آموزشگاه های مختلف و تخصصی به چندین دسته جداگانه تقسیم می شوند، و  روز به روز به سبک های آرایشی و متدهای و ترفندهای جدید در ترمیم و جوانسازی پوست صورت افزوده می گردد. آموزش خدمات پوست، آموزش گریم و میکاپ، آموزش خدمات مو، آموزش خدمات اکستنشن و آموزش خدمات ناخن از جمله شاخه های آموزش آرایشگری در آموزشگاه های معتبر فنی و حرفه ای می باشد، که هر کدام از آن ها دارای تعداد بسیار زیادی زیر شاخه هم می باشد، بنابراین برای یادگیری آرایش و پیرایش صورت به صورت تخصصی و کامل به پشتکار، علاقه و استعداد نیاز دارید، تا بتوانید تمامی دوره های آموزشی را با موفقیت پشت سر بگذارید. بهترین راه برای انتخاب یک مرکز آموزش آرایشگری معتبر و با سابقه بررسی اعتبار و مقوبلیت گواهی نامه آن در بین دیگر مراکز و سازمان فنی و حرفه ای می باشد، داشتن سرفصل های درست آموزشی و اعطاء فیلم ها و کتاب های آموزشی در حین برگزاری دروه به کارآموزان نیز علاوه بر کمک به یادگیری و تمرین بیشتر، از اضطراب و استرس هنر آموزان کم کرده و سبب افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود.

 دوره آموزش آرایشگری

دوره آموزش آرایشگری بر حسب تعداد ساعات آموزش و توسط آموزشگاه ها تعیین می شود، که البته تقریبا تمامی آن ها در یک زمان 3 الی 4 ماهه به هنرآموزان آموزش می دهند. این حرفه برای بانوان از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است، و معمولا حتی کسانی که علاقه به کسب درآمد از ایم مهارت ها ندارند در دوره های خودآرایی شرکت می کنند، تا همیشه و در تمامی محافل آراسته و زیبا باشند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. تمامی دوره های آموزشی و تخصصی میکاپ صورت که شامل طراحی چهره و گریم عروس، طراحی چهره کودکان، آرایش و پیرایش صورت و خودآرایی می شود، در دوره های آموزش آرایشگری با محوریت گریم و میکاپ توسط مجرب ترین و  با سابقه ترین مربیان تدریس می شود. قیمت دوره آموزش آرایشگری در آموزشگاه های مختلف متفاوت می باشد، که از مهمترین دلایل این اختلاف قیمت ها می توان به اعطاء برخی خدمات VIP و رفاهی به هنرآموزان، و تدریس تمامی ترفندها و متدهای آرایشی اشاره کرد، که در طول کار و فعالیت به یاری افراد می آید، و مسیر کار را برای آنان هموار می سازد.

 معتبرترین مراکز آموزش آرایشگری در تهران

از معتبرترین مراکز آموزش آرایشگری در تهران می توان به آموزشگاه معتبر و با سابقه بهسیما اشاره کرد، که در شرق و غرب تهران شعبه های خود را بر پا کرده است، و با استفاده از برترین اساتید و مربیان حرفه ای آموزش های لازم را در مورد تمامی دوره های آموزش آرایشگری زنانه با مناسب ترین قیمت به کارجویان و هنرآموزن ارائه می دهد. تمامی اطلاعات مربوط به آموزشگاه آریشگری بهسیما را می توان در سایت این مجموعه تخصصی پوست و مو مطالعه کرد، و در صورت تمایل نسبت به ثبت نام در کلاس ها اقدام نمود.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهران : بین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهران : مترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران ) : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 538
نمایش همه
علاقه مندی ها ()