فیلتر شنی از جمله پرکاربردترین تجهیزاتی است که در جهت جداسازی املاح معلق موجود در آب به کار برده می شود. فرآیند سیستم فیلترهای شنی به طور کامل اختصاصی است و این مسئله به چگونگی اجرای فرآیند تصفیۀ آب بستگی دارد. خرید و فروش فیلتر شنی در تهران برای سیستم های تصفیه آب صنعتی یک نیاز اساسی است و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چون درصد و کیفیت خلوص آب به کیفیت دستگاه فیلتر شنی بستگی دارد. با استفاده از فیلترهای شنی به راحتی می توان کدورت ذرات معلق فیزیکی موجود در آب، با قطر 80 میکرون را از بین برد. تنوع فیلترهای شنی متعدد می باشد چون متناسب با آب ورودی نیاز است که از فیلترهای شنی مناسب استفاده نمود که قابلیت افزایش درصد خلوص آب را در پی داشته باشد. به عنوان مثال کاربرد فیلتر کربنی در جهت از بین بردن مواد رنگی و همچنین بو و طعم آب به کار برده می شود که محل قرار گیری این نوع فیلتر بعد از دستگاه فیلتر شنی است که به افزایش درصد خلوص آب کمک شایانی می کند. دستگاه فیلتر شنی از لایه های مختلفی تشکیل شده است که طی فرآیند تصفیۀ آب، در هر لایۀ آن مقدار قابل توجهی از مواد املاح آب با قطرهای مختلف تصفیه می شود تا در نهایت درصد خلوص آب را افزایش پیدا کند. برای اطلاع از فروش فیلتر شنی ارزان به سایت مراجعه نمایید. 

خرید فیلتر شنی

خرید فیلتر شنی برای فرآیند تصفیه آب صنعتی و خانگی ضرورت دارد و متناسب با ظرفیت دستگاه، از فیلترهای شنی با بازدهی متفاوت از یکدیگر به کار برده می شود. داخل این دستگاه از دانه های سیلیسی با قطرهای مختلف استفاده می شود که متناسب با محل به کارگیری آن در سیستم های مختلف تصفیه آب به کار برده می شود. عموماً سایز سیلیس فیلترهای شنی برای استخر دارای قطرهایی بین 5 الی 5.1 برای لایه بالایی، 5.1 الی 3 در لایه میانی و 5 الی 3 میلی متر در لایه زیرین می باشد. در نتیجه انتهای مخزن نازل فیلتر شنی، صفحۀ جداگانه ای به عنوان صفحه نازل به کار برده تا از خروج دانه های سیلیس جلوگیری کند و بدین وسیله زمان پس شویی را افزایش می دهد. این فرآیند در سیستم فیلترهای شنی به نوعی نمایانگر فشار در ورودی و خروجی قرار گرفته می شود و هشدار لازم را به سیستم اعلام می کند. معمولاً فرآیند سیستم پس شویی فیلتر شنی به صورت چهار فلکه ای انجام می شود که در عمل، 2 فلکه شیر باز و 2 فلکۀ دیگر بسته هستند و تا زمانیکه دستگاه تصفیه نیاز به عملیات بگواش داشته باشد، عمل باز و بسته کردن فلکه ها به صورت برعکس سیستم تصفیه انجام می شود.

فروش فیلتر شنی گالوانیزه

فروش فیلتر شنی گالوانیزه همانند دیگر فیلترهای شنی، بر اساس دستگاه تصفیه آب است. جنس بدنۀ این دستگاه از گالوانیز می باشد و به همین دلیل با همین عنوان شناخته می شود. معمولاً فیلتر شنی فلزی با دو پوشش گالوانیزه و یا رنگ اپوکسی در بازار عرضه می شوند. در واقع تفاوت قابل توجهی که این نوع دستگاه های فیلتر شنی نسبت به یکدیگر دارند، مسئله دوام و طول عمر دستگاه است. برای اطلاع از فروش فیلتر شنی FRP به سایت مراجعه کنید.

قیمت فیلتر شنی

قیمت فیلتر شنی به فاکتورهای متعددی چون جنس و سیستم فیلتر بستگی دارد. در واقع در حالت معمول دستگاه فیلتر شنی گالوانیزه به مراتب بیشتر از فیلتر شنی با پوشش رنگ اپوکسی است، ضمن آن که به دبی مورد نیاز آب مصرفی و ضخامت ورق به کار رفته در فرآیند دستگاه بستگی دارد. از این رو مطابق با سیستم دستگاه تصفیه آب صنعتی، مناسب ترین فیلتر خریداری می شود.

شرکت اطلس آب از جمله شرکت های بزرگ سازندۀ دستگاه های صنعتی از جمله دستگاه های سیستم تصفیه آب و انواع فیلتر شنی در تهران فعالیت خود را ادامه می دهد.

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

          ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 570
نمایش همه
علاقه مندی ها ()