سختی گیر رزینی یا Water Softener یکی از مهمترین دستگاه هایی است که در مسیر تصفیه آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. این دستگاه دارای یک سری ویژگی های فنی و ساختاری است که بر مبنای آنها میزان سختی آب تنظیم می شود تا به حد مطلوب دست یافت. همانطور که می دانید آب در حالت معمولی به دلیل داشتن املاح ناخالصی چون کلسیم و منیزیم دارای سختی آب است و هر چه میزان املاح موجود در آب افزایش پیدا کند، میزان سختی آب نیز افزایش پیدا می کند. در نتیجه به دلیل ازدیاد بودن سختی آب، طعم آب نا مطبوع باشد و قابل آشامیدن نباشد، به همین دلیل از دستگاه های سختی گیر رزینی در سیستم تصفیه آب استفاده می شود. بدین ترتیب میزان سختی آب را می توان تحت نظارت داشت و درصد آن را ثابت نگه داشت. لازم به ذکر است که مقدار بیش از حد این یون ها موجب می شود تا برای مصارف صنعتی و آشامیدنی مناسب نباشد. خرید انواع دستگاه سختی گیر رزینی بر اساس سیستم های تصفیه آب صورت می پذیرد. به همین دلیل پیش از خرید این دستگاه نیاز است که شما نسبت به سیستمی که نیاز به دستگاه سختی گیر دارد، اطلاعات جامعی داشته باشید و پس از بررسی تمام جوانب مناسب ترین نوع دستگاه سختی گیر رزینی را خریداری نمائید.

خرید سختی گیر رزینی

خرید سختی گیر رزینی بر اساس پارامترهایی است که این دستگاه بر اساس آنها ساخته شده است که عبارتند از میزان سختی آب ورودی به سختی گیر بر مبنای PPM، میزان گذر آب از دستگاه های سختی گیر، گنجایش مقدار رزین، آنیونی یا کاتیونی بودن رزین، تایم چرخه شست شو و احیاء سیستم می باشند. بدین وسیله می توان محاسبه میزان حجم رزین سختی گیر آب را تحت کنترل داشت و متناسب با آب مصرفی، ابعاد کلی سختی گیر چون ارتفاع و قطر محاسبه می شود و در نهایت بر پایۀ آن ها میزان سختی آب محاسبه و تحت کنترل نگه داشته می شود.

نحوۀ ساخت دستگاه سختی گیر رزینی بر اساس رعایت استانداردهای ASME طراحی می شود. در واقع پس از مشخص نمودن قطر عدسی های سختی گیر، اقدام لازم در خصوص طراحی قطر عدسی های سختی گیر اقدام نمود. بدین وسیله به صورت گرد برش داده می شود و سپس توسط دستگاه های قوس زن به صورت فورچ عدسی برش داده می شوند. در نهایت پس از این که به میزان قابل قبولی قوس به عدسی ها داده شد، دستگاه های لبه زن نیز اقدام به لبه زنی عدسی می نمایند تا بتوانند بدین صورت عدسی های سختی گیر را آماده سازند. سپس فلنچی که مجهز به عدسی به همراه شن می باشند، در داخل دستگاه جوشکاری می شود و بدین وسیله می توان از داخل و یا خارج فلنج شارژ رزین و بوشن را به صورت تخلیه آب تعبیه نمود.برای اطلاع از فروش هیدروسیکلون به سایت مراجعه کنید. 

فروش سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک

فروش سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک دو دسته بندی مختلف از دستگاه سختی گیر است که متناسب با سیستم دستگاه تصفیه آب مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به عنوان مثال سختی گیر آب خانگی پلی فسفات برای مواردی مورد استفاده قرار گرفته می شود که سیستم نیاز به تصفیه آب مقطعی داشته باشد. برای مثال می توان در قسمت ورودی پکیج آب گرم ورودی ساختمان ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. همچنین در سیستم ماشین های لباسشویی و ظرفشویی نیز از این سیستم استفاده می شود.

دستگاه سختی گیر رزینی با قیمت ارزان را می توانید از شرکت های معتبر تولید کنندۀ دستگاه های مرتبط با تصفیه آب به صورت تضمین شده خریداری نمائید.

شرکت اطلس آب نیز به عنوان یکی از شرکت های بزرگ و پیشگام در صنعت ساخت دستگاه های صنعتی آب و فاضلاب در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

          ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 504
نمایش همه
علاقه مندی ها ()