ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های پرکاربرد در بخش آموزش می باشد. این دستگاه به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، به منظور نمایش تصاویر در اندازه های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شود. به همین دلیل بیشترین کاربرد این دستگاه ها در بخش های آموزشی چون مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه ها، فرهنگسرا، سالن های کنفرانس و همایش و غیره می باشد که از مزایای این دستگاه برای ارائه مطالب تصویری استفاده می شود. در گذشته به دلیل گران بودن دستگاه های ویدئو پروژکتور، تنها برخی از مؤسسات قادر به خرید این دستگاه بودند و در محیط آموزشی و سالن های همایش استفاده می کردند. لذا با گذشت زمان و پیشرفت فناوری ساخت دستگاه های دیجیتالی، فناوری این دستگاه ها پیشرفت کرد و باعث کاهش قیمت دیتا پروژکتور شد. در نتیجه افراد مختلف توانایی خرید انواع ویدئو پروژکتور جیبی را پیدا کردند و به نوعی مجموعۀ خود را به مزایای این دستگاه مجهز ساختند.برای خرید بهترین ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی

خرید انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی به عنوان یکی از دستگاه های مهم و پرکاربرد در دستگاه های آموزشی است که مورد استفاده قرار گرفته می شود. در نتیجه مدیران مجموعه های آموزشی و برگزار کنندگان همایش های علمی و پژوهشی از مزایای این دستگاه ها در جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده می کنند. دستگاه های ویدئو پروژکتور به دلیل داشتن ویژگی های فنی که دارد، به تنهایی مورد استفاده قرار گرفته نمی شود بلکه باید به یک منبع دیجیتالی متصل شود تا بدین وسیله بتواند فایل ها و داده هایی که به دستگاه ارسال می شود را مورد پردازش قرار دهد و سپس به واسطۀ عدسی تعبیه شده در داخلی دستگاه، امکان انعکاس و بزرگ نمای تصاویر را بر روی پرده نمایش فراهم کند.

استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور اندرویدی که مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد، موجب شده تا به راحتی بتوان برنامه و تنظیمات دستگاه را تحت کنترل داشت. بدین ترتیب امکان دانلود برنامه های مختلف را از طریق اپ استور فراهم می کند، ضمن آنکه امکان برقراری اتصال میان دستگاه هایی که به قابلیت وای فای مجهز می باشند را نیز فراهم می کند. از این رو نسخه های جدید ویدئو پروزکتور مورد استقبال قرار گرفته است و افراد مختلف برای اینکه بتوانند علاوه بر تلویزیون، نمایشگر دیگری برای بازی کردن با دستگاه های پلی استیشن و باکس ایکس را داشته باشند، تصمیم به خرید ویدئو پروزکتور جیبی می کنند که فضای کمی را اشغال کند و در عین حال ارزان نیز باشد. برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور نی زا  از طریق لینک اقدام کنید.

فروش مینی ویدئو پروژکتور

همانطور که گفته شد، فروش مینی ویدئو پروژکتور برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود ولی با یک هدف، که همان نمایش تصاویر در اندازه های بزرگ می باشد. در نتیجه محیط های آموزشی برای اینکه بتوانند مطالب آموزشی تصویری که توسط کامپیوتر آماده می شوند را به مخاطبان و دانش آموختگان نمایش دهند، مجموعه را به این دستگاه ها مجهز می کنند. داشتن پورت هایی که بتواند دستگاه منبع دیجیتالی شما را پشتیبانی کند، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. پورت های دستگاه های ویدئو، پورت HDMI، USB، وای فای، ادیو و ... از مواردی هستند که هنگام خرید دستگاه باید نسبت به آن توجه داشته باشید.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان

خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان بسیار مقرون به صرفه می باشد چون نیاز شما را در مکان های مختلف که به این دستگاه نیاز داشته باشید، برآورده می کند. ضمن آنکه متناسب با ابعاد و فضای محیط، می توانید مدل ارزان و با کنتراست بالا را به همراه گارانتی خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا از جمله مجموعه های تولیدی و فروشگاهی است که در حوزۀ تولید انواع ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و امکان فروش آنلاین ویدئو پروژکتور را برای مشتریان فراهم نموده است.

 

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()