ویدئو پروژکتور جیبی دستگاهی است که برای بزرگ کردن تصاویر مورد استفاده قرار گرفته می شود. دیتا پروژکتور، پروجکشن و مدیا پروژکتور از جمله نام های معروف ویدئو پروژکتور است که در سطح جهان مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است. خرید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی به نسبت مدل های قدیمی این دستگاه از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. چرا که از نظر ساختار نرم افزاری و سخت افزاری بسیار قدرتمند ساخته شده اند و افراد را ترغیب به خرید این دستگاه می کنند. به همین دلیل می توانید از مزایای این دستگاه در جهت پیشرفت تحصیلی استفاده نمود. در واقع پژوهشگران پی برده اند که آموزش تصویری بیش از تدریس شفاهی تأثیرگذار می باشد. بنابراین مراکز آموزشی مختلف چون دانشگاه ها، آموزشگاه های خصوصی و دولتی و مدارس به دلیل مزیت عمده ای که این دستگاه به آن مجهز می باشد مورد توجه مدیریت قرار گرفته است.برای خرید انواع ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید.

فروش جدیدترین ویدئو پروژکتور جیبی

فروش جدیدترین ویدئو پروژکتور جیبی با بروزترین سیستم عامل، موجب سهولت استفاده از دستگاه شده است. ضمن آنکه ابعاد و وزن دستگاه ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است و بدین وسیله به راحتی می توان آن را حمل نمود و داخل کیف جای می گیرد. به همین منظور است که این دستگاه نسبت مدل های قدیمی مورد توجه قرار گرفته است. توجه به مسئله نرم افزار و سخت افزار دستگاه های دیجیتال موجب علاقه مندی کاربران می شود. سیستم عملکرد این دستگاه به این شکل است که به دستگاه های منبع دیجیتال متصل می شود و مطابق با فعال سازی دستگاه، پس از پردازش داده ها، آن ها را به واسطۀ عدسی در ابعاد بزرگ تر بر روی پرده نمایش منعکس می کند.

در نتیجه با استفاده از پورت های ورودی که دستگاه های مختلف دیتا پروژکتور به آن مجهز می باشند، می توانید دستگاه را به جدیدترین دستگاه های دیجیتال که از پورت های اس ویدئو، HDMI، پورت آدیو، پورت های VGA، USB، قابلیت وای فای برخوردار می باشند، متصل نمائید. چرا که سطح کاربری این دستگاه نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و همانطور که گفته شد، امکان اتصال به کلیه دستگاه های دیجیتالی که به این پورت ها مجهز می باشند، در نتیجه می توانید از این موقعیت در جهت کاربرد دستگاه استفاده نمائید.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

خرید انواع ویدئو پروژکتور از نوع جیبی وای فای دار به نسبت مدل های قدیمی دیتا پروژکتور مورد استقبال قرار گرفته است. این دستگاه به دلیل اینکه مجهز به سیستم عامل اندروید می باشند و از قابلیت WiFi برخوردار هستند، به راحتی امکان اتصال بدون سیم را به دستگاه های دیجیتالی منبع که به این توانایی مجهز می باشند، امکان پذیر می سازد. به همین منظور به راحتی می توان از این دستگاه در مکان های مختلف استفاده نمود و به راحتی می توان بر روی زمین، سقف و یا دیوار نصب نمود. استفاده از این دستگاه در مکان هایی که موقعیت کابل کشی فراهم نمی باشد و تعدد پریز برق زیاد نمی باشد موجب سهولت در کاربری این دستگاه شده است.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی با قیمت ارزان

خرید ویدئو پروژکتور جیبی با قیمت ارزان باعث استقبال فراوان این دستگاه توسط اساتید و همچنین مراکز مختلف قرار گرفته است. تا بدین وسیله بتوانند سیستم آموزشی خود را به این دستگاه مجهز نمایند. در نتیجه شرایط مناسب تدریس و ارائه مطالب تصویری را برای مدرسان فراهم می نمایند. به عنوان مثال ارائه مقالات علمی، پژوهشی، پایان نامه و مواردی از این قبیل نیاز به ارائه مباحث مختلف به صورت تصویری دارد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا از جمله فروشگاه هایی است که خوشبختانه به عنوان پیشگام اولین سازندگان دستگاه های دیتا پروژکتور جیبی در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است.  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()