جک پارکینگ یکی از قطعاتی است که برای سهولت باز و بسته شدن درب پارکینگ مورد استفاده قرار گرفته می شود. بنابراین می توانید از این کالا در جهت آرام باز نمودن درب استفاده نمائید. همانطور که می دانید انسان ها همواره به دنبال اختراع و یا استفاده از قطعات و ماشین آلاتی است که بتواند برای سهولت بخشیدن به سبک زندگی خود کمک کند. باز کردن درب نیز یکی از دغدغه هایی بود که افراد درگیر آن بودند تا بتوانند راهکار مناسبی برای باز کردن اتوماتیک درب پیدا کنند. از این رو وسیلۀ جک درب یا همان آرامبند به منظور راحت و اتوماتیک بسته شدن درب ساخته شدند. خرید و فروش جک پارکینگ برای درب هایی است که به قفل های برقی مجهز می باشند تا بدین وسیله به راحتی بتوانند درب ها را باز کنند. استفاده از جک آرام بند موجب می شود که درب به راحتی و آهستگی بسته شود و باعث محکم بسته شدن درب ها نشود تا آسیبی به درب و قفل وارد نشود.برای اطلاع از قیمت فروش جک پارکینگ به سایت مراجعه کنید. 

خرید جک پارکینگ

امروزه خرید جک پارکینگ رونق یافته است چون اکثر درب های ساختمان ها به سیستم قفل برقی اتومات مجهز می باشند. در نتیجه استفاده از جک آرام بند می تواند با اتصال به درب برقی از محکم بسته شدن درب جلوگیری کند. مدل های مختلفی از جک درب پارکینگ در بازار موجود می باشد که می توان به جک آرام بند پارکینگ ریوبی ساخت کشور ژاپن، جک آرام بند کینگ ساخت کشور کره جنوبی، جک آرام بند پارکینگ ان اچ ان ساخت کشور ژاپن، جک اتومات پارکینگ سیزا ساخت کشور ایتالیا، جک درب کام و ... نمونه هایی از انواع جک آرامبند پارکینگ می باشند که برای بستن درب های پارکینگ مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه می توانید از مزایای این وسیله برای سهولت در باز و بسته کردن درب های پارکینگ استفاده کنید. با توجه به متغیر بودن وزن لنگه های درب، نیاز است که جک آرام بندی که به آنها متصل می شود، قابلیت تحمل فشار وارده از سوی درب و وزن لنگه های درب پارکینگ را داشته باشند تا بتوانند به راحتی درب ها را باز و بسته کنند. برای خرید جک پارکینگ NICE  به سایت مراجعه کنید. 

فروش جک آرامبند پارکینگ

در دنیای امروز که زندگی انسان ها به سمت و سوی الکترونیکی و اتومات پیش می رود، فروش جک آرامبند پارکینگ که با استفاده از سیستم برق کار می کنند، مورد استقبال قرار گرفته است. لذا می توانند با استفاده از ریموت و از داخل ماشین، درب پارکینگ را باز و بسته کنند و دیگر دغدغه باز و بسته کردن دستی درب ها را نداشته باشند و راحتی خود را به ارمغان آورند. البته همانطور که گفته شد در بازار انواع جک آرامبند با برندهای متفاوتی عرضه می شوند که دارای ویژگی های ساختاری متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. در نتیجه پیش از خرید انواع درب پارکینگ بهتر است که با کارشناسان فروش مشورت کنید و سپس مناسب ترین برند و مدل جک آرامبند را برای درب پارکینگ با قیمت ارزان خریداری نمائید.

قیمت جک پارکینگ

قیمت جک پارکینگ به جنس، برند و ویژگی های ساختاری جک بستگی دارد، که چه میزان قابلیت توان فشار وارده و وزن لنگه درب های پارکینگ را می توانند تحمل کند. به عنوان مثال برخی از جک های درب پارکینگ به صورت بازویی هستند که مناسب برای درب های پارکینگ ساخته شده اند و از متریال با کیفیت برای ساخت آنها استفاده شده است و بدین وسیله می توانند به راحتی امکان باز کردن درب را برای شما فراهم می کند.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر چندین سال است که در زمینۀ فروش انواع جک آرام بند پارکینگ فعالیت دارد و قادر به عرضۀ بهترین محصولات همراه با گارانتی به مشتریان عزیز باشد.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()