لوازم یدکی بسترن (FAM) به عنوان قطعات کاربردی خودروهای بسترن به کار برده می شود. خودروهای بسترن به عنوان یکی از مجموعه خودروهای محبوب خودروسازی های چین محسوب می شود. مونتاژ این نوع خودرو در داخل شرکت خودروسازی بهمن از سال 1392 آغاز شد و در مدل های مختلف به بازار عرضه شدند. خودرو بسترن مدل B50 بر مبنای مزدا قدیمی است که قسمت های فنی آن بر مبنای فلوکس واگن جتا ساخته شده اند و به همین علت در چین نیز با عنوان فولکس واگن بسترن نیز معرفی می شود. توجه به ویژگی های ساختاری این نوع خودرو با موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری به همراه 8 سوپاپ، دارای قدرت 102 اسب بخار و 145 نیوتن متر گشتاور نیرو محرکه تولید می کند و از قطعات یدکی بسترن اورجینال برخوردار می باشد. از دیگر مشخصات فنی خودرو بسترن بی 50 می توان به مصرف سوخت 7.5 لیتر با گیربکس دستی و یا 8.2 لیتری با گیربکس اتوماتیک اشاره نمود. به همین جهت خرید و فروش لوازم یدکی بسترن مورد توجه قرار گرفته می شود و افرادی که با مشکلات فنی خودرو درگیر می باشند، مدل خودرو بسترن را در نظر می گیرند.

خرید لوازم یدکی بسترن

خرید لوازم یدکی بسترن متناسب با نوع قطعات یدکی که خراب شده است، صورت می گیرد. لذا برای تهیۀ هر نوع لوازم یدکی خودرو باید به نمایندگی فروش معتبر مراجعه نمائید که از اعتبار و سابقۀ درخشانی برخوردار باشد. بنابراین می توانید متناسب با نوع قطعات معیوب، لوازم یدکی خودرو بسترن با قیمت ارزان به صورت تضمین شده خریداری نمائید. این نوع خودرو به دلیل مصرف سوخت بهینه و فضای اتاقکی که دارد به عنوان یکی از محبوب ترین خودروهای سواری محسوب می شود که دارای آپشن های قابل قبول و کاربردی می باشند. در حال حاضر امکان خرید لوازم یدکی بسترن B30، B50 و B50 F در دسترس شما دارندۀ این خودروها فراهم می باشد. در صورت مشاهدۀ هر نوع ایراد فنی در داخل خودرو بسترن، می توانید به مکانیک خود تأکید کنید که قطعات یدکی بسترن اورجینال را جایگزین لوازم یدکی معیوب و خراب شده نمائید که طول عمر بالایی داشته باشد. این خودرو از نظر ویژگی های ظاهری و فنی برای خیلی از افراد قابل قبول می باشد و علاقه مند به خرید این خودرو می باشند و به همین دلیل تمایل به رانندگی با خودرو بسترن هستند.برای اطلاع از قیمت قطعات بسترن B50 به سایت مراجعه کنید. 

فروش انواع لوازم یدکی بسترن

فروش انواع لوازم یدکی بسترن متناسب با مدل های مختلف بسترن انجام می گیرد. لذا دارندگان خودروهای بسترن می توانند متناسب با مدل خودرو، هر کدام از قطعات یدکی آسیب دیده را با قیمت ارزان خریداری نمایند. هنگام خرید قطعات یدکی بسترن اصل، باید به اورجینال بودن آن توجه داشته باشد. در واقع به دلیل وجود شرکت های سودجو و غیر معتبر، امکان فروش انواع لوازم یدکی تقلبی در بازار موجود می باشد و به همین جهت نیاز به دقت و توجه دارد. توجه به اصل بودن قطعات یدکی خودرو یک ضرورت محسوب می شود چون ارتباط مستقیم با بازدهی و توان خودرو دارد.

خرید قطعات یدکی بسترن ارزان

در حال حاضر شرایط مناسبی برای خرید لوازم یدکی بسترن ارزان به همراه گارانتی فراهم می باشد. فروش قطعات یدکی بسترن اتوماتیک نیز در بازار عرضه می شود که دارای ویژگی های اختصاصی می باشند. برای ساخت قطعات یدکی از متریال با کیفیت استفاده می شود که توان و مقاومت لازم را در خصوص بازدهی و عملکرد بالای موتور خودرو بسترن داشته باشد.

فروشگاه نیو پارت بیش از 30سال سابقۀ فروش قطعات یدکی خودرو در تهران فعالیت دارد. این مجموعه شرایط ایده آلی برای فروش با کیفیت ترین لوازم یدکی خودروهای بسترن را با قیمت مناسب برای دارندگان این خودرو فراهم کرده است.

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 311
نمایش همه
علاقه مندی ها ()