فیش پرینتر یکی از برگه های رسید می باشد که از آنها برای چاپ فاکتور استفاده می کنند. این روش یکی از بهترین روش های کم هزینه و بی دردسر به شمار می رود که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. هزینه نگهداری کردن این نوع از فیش ها نسبت به مدل های دیگر بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. به همین دلیل افرادی که به دنبال بهترین و با قیمت ترین فیش برای چاپ رسید می باشند این نوع از فیش ها را انتخاب می کنند.

از آنجایی که آنها نیاز به کارتریج و جوهر برای چاپ ندارند مزیت های زیادی را برای افراد خواهند داشت. همانطور که هر وسیله مورد نظر شما برای خرید دارای انواع مختلفی است باید بدانید که فیش پرینتر هم انواع مختلفی دارد. هر یک از انواع آن دارای ویژگی ها و مشخصات متنوعی است که باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید یکی از آنها را بر اساس نیاز خود خریداری کنید. برای خرید فیش پرینتر  به سایت مراجعه کنید. 

انواع فیش پرینتر :

فیش پرینتر دارای دو مدل متنوع می باشد که هر یک از آنها هم ویژگی های مشخص شده ای دارد. ویژگی ها و مشخصات این نوع عبارت می باشد از :

  1. حرارتی :

در این نوع از فیش پرینتر به وسیله گرما و حرارتی که هد درونی پرینتر تولید می کند، چاپ روی کاغذ انجام می شود. این نوع از فیش ها که حرارتی هستند، حرارت شان یا به صورت مستقیم و یا به صورت غیر مستقیم می باشد. یکی از ویژگی های مهمی که این دستگاه دارد این است که، عکس را هم چاپ می کند. آن دسته از انواع پرینترها که حرارتی هستند نیاز به شارژ ندارند و همچنین شما هم نیازی نیست برای خرید شارژ آن هزینه ای پرداخت کنید. نوع کاغذ مورد استفاده در این پرینتر به گونه ای می باشد که در اثر تولید حرارت حروف و اعداد روی آن چاپ می شود. بدون نیاز به جوهر این فیش نوشته می شود و همین مورد یکی از اصلی ترین مزیت های آن به شمار می رود.

  1. سوزنی :

 این نوع از فیش پرینتر به وسیله سوزن های که در هد پرینتر تعبیه شده است کار می کند. این پرینتر به گونه ای طراحی شده است که تصاویر را بر روی کاغذهای معمولی هم چاپ می کند. پورت های متنوعی در تولید این نوع از پرینترها به کار رفته است که هر یک از آن پورت ها ویژگی های مختلفی دارد. کیفیت و کارایی این محصول بسیار بالا می باشد، به همین دلیل شما با خیالی آسوده می توانید از آن تا سال های سال استفاده کنید.

قیمت فیش پرینتر :

 شما دستگاه فیش پرینتر را می توانید در فروشگاه ها، داروخانه ها، رستوران ها، سینماها و ... مشاهده کنید. این دستگاه به دلیل مزیت های زیادی که دارد امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. شما می توانید هر یک از انواع آن را بر اساس نیازهایی که دارید خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید زمان خرید آنها بهتر است به خوبی قیمت آن را مورد بررسی قرار دهید. برخی از آنها قیمت بالاتری دارند و برخی از آنها هم قیمت مناسب تری دارند. برای اطلاع از قیمت دستگاه لیبل زن به سایت فروشگاه تراز ایران مراجعه کنید. 

زمان خرید هر یک از انواع دستگاه بهتر است در ابتدا به کیفیت آن توجه توجه داشته باشید و سپس قیمت آن را مورد بررسی قرار دهید. قیمتی که شما می خواهید برای خریداری انواع فیش پرینتر پرداخت کنید را به صورت اینترنتی و یا حضوری قادر هستید که ارائه دهید. یکی از نکاتی که زمان خرید اینترنتی باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید معتبر بودن سایت می باشد که بهتر است به خوبی آن را مورد بررسی قرار دهید.

ادرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()