قیمت لاستیک خودرو بر اساس فاکتورهای مختلفی چون برند و مدل خودرو مشخص می شود. لاستیک به عنوان مهمترین قسمت یک خودرو محسوب می شود که عامل اساسی در راستای حرکت آنها به حساب می آید. تعدد مدل و برند های خودرو داخلی و خارجی بسیار است و با توجه به این مسئله نیاز است که تایری متناسب با مدل ماشین خریداری شود، که مشخصات فنی لاستیک اورجینال و فابریک خودرو را داشته باشد. از این رو با خرید لاستیک مرغوب با قیمت ارزان، می توان طول عمر خودرو را چندین سال افزایش داد، ضمن آنکه تاثیر مستقیم بر روی میزان سرعت حرکت خودرو می گذارد. همانطور که گفته شد عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت فروش لاستیک خودرو ، سایز تایر، اندازه رینگ، برند، متریال تشکیل دهنده تایر، نوع تایر و غیره می باشد. خودرو علاوه بر اینکه باید از مشخصات فنی و موتوری قوی برخوردار باشد تا بتواند تاثیری بر روی سرعت و قدرت خودرو داشته باشد، انتخاب نوع تایر نیز به نوبه خود موثر می باشد.

قیمت انواع لاستیک خودرو

در این متن ما اشاره کوتاهی به مسئله ویژگی های لاستیک داریم که بر اساس آنها بتوانید انتخاب مناسبی از مدل و نوع تایر داشته باشید. خرید لاستیک بر پایه شاخصه مهم خودرو، به عبارتی مدل می باشد که می تواند خودرو سواری، شاسی بلند، کشاورزی، مسابقه، ماشین آلات راهسازی و غیره خریداری شود. در واقع مدل های مختلف اتومبیل، مجهز به لاستیک های اختصاصی می باشند تا قابلیت انتقال نیرو محرکه به بخش دیفرانسیل ها داشته باشند و با قدرت موتور، امکان حرکت را برای خودرو بوجود آورد. توجه به مشخصه های تایر به راننده، این اطمینان را می دهد که کنترل خودرو بر اساس لاستیک های آن راحت می باشد. به همین جهت است که انتخاب نوع تایر بجای تایر فابریک، کاری نسبتا دشوار می باشد و نیاز به دقت و توجه دارد.

لیست قیمت انواع لاستیک خودرو را می توانید از طریق فروشگاه های معتبر که در حوزه خرید و فروش لاستیک های سواری و شاسی بلند در حال فعالیت می باشند، به صورت اینترنتی و تلفنی دریافت کنید.

قیمت لاستیک سواری

با توجه به ارزش اتومبیل، قیمت خرید لاستیک سواری نیز مشخص می شود. به عنوان مثال قیمت لاستیک های اتومبیل شاسی بلند با قیمت تایر سواری برابری نمی کند، همانطور که قیمت لاستیک خودرو اسپرت یا مسابقه نیز گران تر از قیمت لاستیک خودرو سواری است. بنابراین متناسب با نوع خودرو نیاز به خرید تایر در ابعاد و مشخصات فنی مناسب می باشد. لاستیک به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد نقش بسزایی در زیبایی و همچنین سرعت حرکت خودرو دارد و به نوبۀ خود تأثیر مستیم دارد. برای مثال ماشینی که مجهز به تایر متناسب با شرایط جوی بارانی باشد، امکان کنترل اتومبیل را تا میزان قابل توجهی فراهم می باشد و به راحتی می توان ترمز خودرو را تحت کنترل داشت. استفاده از تایر مناسب در موقعیت های مختلف یک ضرورت است و نکتۀ کلیدی افزایش بازدهی و توان موتور خودرو می باشد. به همین منظور خرید لاستیک چهار فصل به عنوان اولین گزینه محسوب می شود. برای خرید لاستیک سنگین و اتوبوسی به سایت مراجعه کنید. 

در حال حاضر قیمت لاستیک خودرو داخلی و خارجی با یکدیگر متمایز می باشد چون فاکتورهای متعددی بر روی قیمت خرید انواع تایر تأثیر می گذارد. به این ترتیب می توانید بر اساس بودجۀ مالی خود، خرید لاستیک با قیمت ارزان را تجربه کنید که از گارانتی برخوردار باشد. هنگام خرید تایر خودرو تاریخ تولید تایر را مد نظر داشته باشید چون طول عمر لاستیک به جنس مواد اولیه و تاریخ تولید تایر بستگی دارد.

فروشگاه لاستیک همپا با داشتن سابقه چندین ساله در حوزۀ تأمین و پخش انواع لاستیک داخلی و خارجی با کیفیت عالی در تهران فعالیت می کند و شرایط مناسب سفارش خرید اینترنتی تایر را برای هموطنان گرامی فراهم نموده است.

آدرس: تهران، امیر کبیر شرقی، نرسیده به سرچشمه، روبروی مسجد بنی فاطمه، پاساژ 110 

ایمیل : info@hammpa.com

تلفن تماس: 7809 570 0992

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()