برش لیزر استیل اختصاص به ورق های فولاد استیل دارد. در نتیجه افرادی که در زمینۀ ساخت دستگاه و محصولات استیل فعالیت می کنند، می توانند برای برش ورقه های فولادی از مزایای دستگاه برش لیزر استیل استفاده کنند. همانطور که می دانید کاربرد این فلز در صنایع مختلف چون ساخت تجهیزات لوازم خانگی، صنعتی، کشاورزی، پزشکی، ماشین آلات هوافضا و نظامی و غیره مشاهده نمائید. این فلز به دلیل ویژگی های ساختاری و ظاهری که دارد در ساخت تجهیزات و ماشین آلات مورد استفاده قرار گرفته می شود. خاصیت ضد آب، ضد اکسید شدن، درخشندگی، استحکام بالا و ... از جمله خواص قابل توجه فلز استیل می باشد که موجب ترغیب صنعت گران برای تولید محصولات استیل شده است. در نتیجه شرکت هایی که در زمینۀ ساخت قطعات و لوازم استیل فعالیت می کنند، می توانند از دستگاه های برش لیزر استفاده کنند تا بدین وسیله بتوانند سرعت ساخت محصولات را نسبت به گذشته تسریع ببخشند. اشعۀ لیزر به وسیلۀ جریان الکتریکی و یا تابش لامپ و پرتو، عملیات برش ورقه های فولادی را انجام می دهد. همچنین استفاده از مواد مختلف چون گاز، جامدات و مایعات نیز با فشار بالا امکان برش قطعات را میسر می سازد.

ارائه خدمات برش لیزر استیل

ارائه خدمات برش لیزر استیل یکی از خدمات کاربردی است که توسط شرکت هایی که مجهز به دستگاه های برش لیزر می باشند، به مشتریان مختلف عرضه می شود. استفاده از دستگاه های برش لیزر فلزات چون CNC که امکان برش قطعات استیل را با استفاده از مواد اولیۀ CO2، ND، ND-YAG امکان پذیر می سازد. در نتیجه برای برش ورق های فولاد، آلومینیوم، تیتانیوم کاغذ و غیره به کار برده می شود، ضمن آنکه امکان حکاکی بر روی قطعات را فراهم می کند. به این ترتیب می توانند از مزایای دستگاه های برش لیزر در جهت ساخت قطعات استیل مورد استفاده قرار گرفته می شود. استیل به عنوان آلیاژی از جنس آهن با ترکیب کربن کمتر از 2 درصد می باشد. به همین دلیل محصولات متنوعی از جنس استیل ساخته می شوند که دارای ویژگی های منحصربفرد می باشند. لذا نیاز به برش ورق های فولاد است که بتوان مونتاژ ساخت محصولات را انجام داد. بنابراین پیشرفته ترین دستگاه های برش لیزر استیل ساخته شدند تا به واسطۀ آنها بتوان برش قطعات را با دقت بالا در مدت زمان کوتاهی انجام داد.

اجرای برش لیزر ورق استیل

اجرای برش لیزر ورق استیل نیاز به دانش دارد و افرادی که به عنوان اپراتور دستگاه های سی ان سی برش لیزر مشغول به کار می باشند، نسبت به دکمه و مراحل استفاده از دستگاه تسلط دارند. استفاده از این دستگاه برای فرآیند اجرای قالب سازی است که نیاز صنایع مختلف محسوب می شوند. در حال حاضر امکان سفارش برش لیزر استیل به مجموعه های فعالی که مجهز به دستگاه های پیشرفتۀ لیزر می باشند، فراهم است. در نتیجه می توانید پیش از ثبت سفارش و دریافت خدمات، از نحوۀ برش و همچنین هزینۀ اجرای برش قطعات به واسطۀ اشعۀ نور مطلع گردید. برای اطلاع از مرکز برش لیزر استیل تهران به سایت مراجعه کنید. 

قیمت برش لیزر استیل

قیمت برش لیزر استیل وابسته به حجم، ضخامت و الگوریتم طرح برش دارد. استفاده از این دستگاه های مکانیکی موجب شده تا صنعت ساخت و ساز محصولات فولادی و غیر فولادی توسعه پیدا کند. علاوه بر آن بستر مناسبی برای کاهش قیمت محصولات ایجاد کرده است. چرا که با استفاده از فناوری دستگاه های برش لیزر استیل به راحتی می توان حجم تولید محصولات استیل را افزایش داد و به طور مستقیم بر روی قیمت خرید کالا تأثیر می گذارد.

برش لیزر نیک یکی از مجموعه های چندین ساله است که برای ارائه خدمات برش لیزر استیل، شرکت را به دستگاه های مدرن و پیشرفتۀ برش لیزر مجهز نموده اند.

 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()