تابلوسازی یکی از روش های تبلیغاتی برای هر مکانی می باشد. تابلو های تبلیغاتی امروزه دارای تنوع بسیار بالایی می باشند. تابلو ها معرف شغل بوده و می توان در محتوای آن کلمات مختلفی به کار برد.

انتخاب کلمات در تابلو های تبلیغاتی

تابلوساز در تهران زمانی که می خواهد تابلوی شما را بسازد کلمات مورد نظر شما را بر روی تابلو درج می کند . انتخاب کلمات بسیار مهم بوده و باید دقت بسیاری داشته باشید که بتوانید با استفاده از کلمات تاثیر بهتر تابلو را مشاهده کنید. اغلب افراد بر روی تابلو نام فروشگاه خود را قرار داده اند. استفاده از نام فروشگاه ایده ی خوبی است اما برای این که تابلو تاثیر گذار تر باشد می توان نوع شغل را نیز در کنار نام فروشگاه اضافه کنیم تا زمینه ی کاری مشخص گردد. برخی از تابلو ها مانند تابلو های ال ای دی روان و ثابت دارای فضای مناسب برای به کار گیری کلمات بیشتری هستند که می توان حتی از جملات نیز استفاده نمود بنابراین می توان خصوصیات فروشگاه و نام محصولات را نیز در تابلو ذکر کرد. انتخاب فونت مناسب برای کلمات نیز بسیار مهم بوده و باید بررسی گردد که چه فونتی در محل مورد نظر ما بهتر است و خوب دیده می شود ، فونت ریز سخت تر خوانده می شود و کم تر جلب توجه می کند ولی این به این معنی نیست که از فونت خیلی درشت استفاده شود تا تاثیر بالای تابلو دیده شود ، در واقع باید فونت مناسب دید عابرین باشد بنابراین باید سایز مناسبی برای حروف را در نظر بگیریم.

تابلو فلزی

تابلو های فلزی از قدیمی ترین تابلو ها به شمار می رود که تابلوساز آن را به صورت حروف برجسته تولید می کرد اما امروزه نیز این تابلو فلزی دارای طرفداران خود می باشد زیرا این تابلو بسیار مقاوم می باشد و در شرایط آب و هوای خشک دارای دوام بالا می باشد. در ابتدا به دلیل نبودن دستگاه های پیشرفته و لیزر ، تابلوساز با استفاده از برش دستی حروف را برش داده و تابلو را می ساخت اما امروزه شاهد پیشرفت در بخش تابلوسازی هستیم و برش تابلو ها به وسیله ی لیزر صورت می گیرد.برای اطلاع از  ساخت تابلو چلنیوم  به سایت مراجعه کنید.

تابلو فلزی در ابعاد مختلف ساخته می شود که بستگی به فضای مکان مورد نظر و نظر مشتری دارد. همین طور قطر حروف دارای تنوع بوده و می تواند متغیر باشد.

تابلو های فلزی دارای قیمت مناسبی نسبت به تابلو های حروف برجسته بوده و در شرایط آب و هوای غیر مرطوب دارای دوام بالایی می باشد البته اگر گزینه ی استیل را انتخاب کنید می توانید در شرایط مرطوب نیز از آن بهره ببرید. همین طور می توان این تابلو  را در رنگ های مختلف سفارش داد.

روند کاری تابلوساز

تابلوساز در ابتدا سفارش نوع تابلو را از مشتری دریافت می کند . انواع تابلو ها را می توان در تابلوسازی تولید کرد که بر اساس انتخاب مشتری تابلوی مورد نظر ساخته می شود. تابلوساز در ابتدا طرح پیشنهادی مشتری را در نرم افزار های مخصوص اجرا می کند و طراحی آن را انجام می دهد تا نتیجه تا حدودی قابل رویت باشد سپس مشتری تغییرات دلخواه را در آن انجام می دهد و پس از تایید نهایی مشتری تابلوساز تابلو را با استفاده از دستگاه های مخصوص و مهارت خود می سازد . ساخت تابلو ها بر اساس نوع در زمان های مختلفی انجام می گیرد. تابلوساز بعد از ساخت تابلو و اتمام کار تابلوسازی ، تابلو را به مشتری ارائه می دهد.

مرکز گروه تابلوسازان راما  از بزرگ ترین مراکز تابلوسازی است که تابلو هایی با کیفیت بالا و قیمت ارزان را به شما عرضه می دارد.

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 514
نمایش همه
علاقه مندی ها ()