جاروبرقی ها نقش بسیار مهمی در خانه ای دارند . با استفاده از جاروبرقی ها ما می توانیم تمیزی را در خانه داشته باشیم. در ابتدا جاروبرقی ها دارای کیسه های دائمی بودند. عوض کردن کیسه های دائمی کاری سختی بود و گرد و غبار بسیاری تولید می کرد که افراد مجبور بودند غبار جاروبرقی را تمیز و پاکت جارو برقی بشویند و مجدد در جای خود نصب نمایند. اما با روی کار آمدن پاکت جاروبرقی یکبار مصرف این مشکل برطرف شده و افراد با خرید پاکت های یکبار مصرف به سادگی پاکت جارو برقی را تعویض می نمایند. برای اطلاع از فروش پاکت جاروبرقی به سایت مراجعه کنید. 

انواع جاروبرقی ها

جارو برقی ها دارای انواع کیسه دار و بدون کیسه می باشند که در مدل کیسه دار بخشی از مخزن برای کیسه در نظر گرفته شده و در نمونه ی بدون کیسه کل مخزن برای گرد و غبار مورد استفاده قرار می گیرد. جارو برقی های کیسه دار دارای مزایای هستند که مورد توجه افراد قرار گرفته اند. بهداشتی بودن جارو برقی های کیسه دار بسیار مهم بوده و سلامتی افراد را در خظر نمی اندازد و استفاده ی راحتی داشته و نیاز به تمیز کردن ندارد.

مزایای پاکت جارو برقی یکبار مصرف

استفاده از پاکت جاروبرقی یکبار مصرف باعث راحتی و استفاده ی راحت از جارو برقی شده ، باعث می شود استفاده ی بهداشتی از این وسیله داشته باشیم، داخل جارو برقی تمیز بماند.

تمامی این عوامل باعث شده بسیاری از افراد به سمت استفاده از این این پارکت ها روی بیاورند.

چه زمانی پاکت جارو برقی را باید تعویض کنیم؟

برای تعویض پاکت جارو برقی زمان مشخصی وجود ندارد و شما باید توجه داشته باشید در زمان پر شدن آن را تعویض نمایید. البته برای تعویض نگذارید پاکت را انتها پر شود و کمی زودتر آن را تعویض کنید تا به جاروبرقی فشار وارد نشود . با توجه به استفاده ی شما از جارو برقی زمان تعویض پاکت جارو برقی تعیین می گردد. مثلا برای افرادی که دارای فرزند کوچک هستند و یا پر جمعیت هستند کیسه ی جاروبرقی زود به زود باید تعویض شود ولی برای استفاده های کمتر این مدت زمان کمتر است. زمانی که پاکت جارو برقی پر می شود مکش جارو برقی کم می شود و به دستگاه فشار وارد می شود بنابراین امکان دارد با فشار به موتور ، دستگاه شما آسیب ببیند.

انواع پاکت جارو برقی

 پاکت جاروبرقی با توجه به مدل های جاروبرقی ها ساخته می شوند و دارای انواع مختلفی می باشند. شما با توجه به برند و  مدل جارو برقی خود می توانید اقدام به خرید این پاکت ها داشته باشید. برای خرید پاکت جاروبرقی ال جی به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه پاکت جاروبرقی

پاکت جاروبرقی در فروشگاه های عرضه کننده ی لوازم جانبی جاروبرقی به فروش می رسد . زمانی که شما به فروشگاه لوازم جانبی جاروبرقی مراجعه می کنید، انواع بسیاری از کیسه ها را مشاهده می کنید که باید نوع مناسب جارو برقی خود را تهیه نمایید. قیمت هر یک از پاکت ها متفاوت بوده و در کیفیت های گوناگونی قرار دارند. برخی از انواع کیسه ها نازک و برخی چند لایه  مقاوم تر می باشند. برخی از فروشگاه ها امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده اند که به راحتی و از طریق اینترنت می توانند خرید خود را انجام دهند.

فروشگاه همتا شاپینگ از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش پاکت جارو برقی می باشد. برای خرید می توانید به سایت مراجعه کنید و با مشاهده ی محصولات ، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()