چاپ کتاب نوعی از فعالیت های فرهنگی است که در زمینۀ انتشار فرهنگ در جوامع مختلف شناخته می شود. از گذشته تا به امروز جایگاه خواندن کتاب محفوظ نگه داشته شده است و همواره افراد زیادی به عنوان نویسنده در حال نگارش مطالب مختلف از جمله ادبیات، شعر و داستان، مطالب آموزشی، علمی، درسی و غیره می باشند. از این رو نویسندگان برای آنکه بتوانند نوشته های خود را به صورت کتاب در اختیار مخاطبان قرار دهند، نیاز به مراجعه به انتشارات چاپ کتاب دارند. بدین وسیله قادر به نشر نگرش های خود به مخاطبان مختلف می باشند. لازم به ذکر است که فرآیند چاپ کتاب نیاز به گذراندن یک پروسۀ مشخص دارد که نویسنده به تنهایی نمی تواند از عهدۀ آن برآیند. از این رو انتشارات چاپ و نشر پس از بررسی دقیق نوشته های نویسنده، زمینه را برای تألیف و چاپ کتاب آماده سازی می نماید. برای سفارش چاپ کتاب به سایت مراجعه کنید. 

مراحل چاپ کتاب

در واقع هنگامی که فرآیند نگارش محتوا برای کتاب توسط نویسنده به اتمام می رسد، زمان ارسال آن به ناشر است تا بدین وسیله بتوانند مسیر را برای چاپ و نشر کتاب راحت تر نمایند. همانطور که می دانید افراد مختلفی از مبتدی تا حرفه ای که در زمینۀ نویسندگی فعالیت دارند، ممکن است که حین نوشتن مطالب، توجه دقیقی نسبت به اصول نگارش نداشته باشند. لذا بدین صورت با مراجعه به انتشارات و دادن دست نوشته ها، در ابتدا نگارش متون توسط ویراستار مجرب بررسی می شود و سپس فرآیند چاپ کتاب آغاز می گردد. به همین منظور راه اندازی مراکز تخصصی انتشارات، امکان تألیف و چاپ کتاب را برای علاقه مندان این حرفه و هنر فراهم نموده اند. در واقع این گونه مؤسسات دارای مجوز رسمی برای نشر و تألیف کتاب می باشند که از نظر قانونی نیز قابل پیگیری هستند. چرا که با دادن حق چاپ کتاب از سوی شما به مراکز معتبر انتشار، برای شما زمینۀ چاپ با تیراژ بالا در کتابفروشی های متعدد نیز میسر می باشد.

تعدد مراحل چاپ کتاب بسیار می باشد و به همین دلیل برای نویسندگان سخت و دشوار است که بتوانند خود را آن درگیر کنند. لذا انتشارات چاپ کتاب با آگاهی داشتن نسبت به مراحل و فرآیند قانونی آن، امکان چاپ را به تنهایی بر عهده می گیرند تا نویسندگان بیشتری بتوانند مطالب خود را به رشتۀ تحریر درآورند و دیگران نیز بتوانند از تجربیات و دانش دیگران استفاده کنند.

چاپ کتاب درسی

چاپ کتاب درسی نیز همانند هر کتاب دیگری نیاز به أخذ مجوز برای چاپ و انتشار دارد. در نتیجه افرادی که نوشته و مطالبی در خصوص امور آموزشی و درسی تهیه می کنند، بهتر است به انتشارات معتبر برای چاپ کتاب های آموزشی و درسی مراجعه کنند. در نتیجه بدین ترتیب می توانند اُفت و خیزهایی که در داخل نوشته ها مشاهده می شوند را به کمک ویراستار حرفه ای مرتفع نمایند. مدت زمان مورد نیاز برای چاپ انواع کتاب، به حجم و تعداد دست نوشته ها دارد. البته لازم به یادآوری است که عموماً میزان تیراژ این نوع کتاب ها بسیار قابل توجه ( چند صد و یا یک میلیون) می رسد. برای اطلاع از مرکز چاپ کتاب به زبان انگلیسی از طریق لینک اقدام نمایید. 

چاپ کتاب کودک و نوجوان

چاپ کتاب کودک و نوجوان نیز به دلیل اینکه اختصاص به کودکان دارد، از حساسیت زیادی برخوردار می باشد. لذا نیاز به رعایت پروتکل های متعددی است تا بتوانند مجوز نشر آن را بدست آورند. معمولاً نویسندگان متعددی در زمینۀ نگارش متون مرتبط با کودکان و نوجوانان فعالیت دارند که موجب تنوع انتشار کتاب های کودکانه در سراسر کتابفروشی ها شده است.

چاپ و نشر صالحیان با در اختیار داشتن کادر پرسنل تحصیلکرده و صاحب نام امکان چاپ کتاب و تألیف کتاب های مختلف از جمله کودکانه، رمان، علمی، آموزشی و غیره را با تیراژ بالا و یا پایین برای نویسندگان محترم فراهم نموده است.

 

آدرس : تهران-میدان انقلاب کارگرجنوبی کوچه شهدای ژاندارمری پلاک ۱۲۷ واحد۳

ایمیل: siycopy@yahoo.com

شماره تماس : ۰۹۱۹۰۸۱۰۱۴۲ - ۶۶۹۷۹۳۰۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 519
نمایش همه
علاقه مندی ها ()