نکات مهم برای خرید تخت یک نفره :

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با نکات مهم برای خرید تخت یک نفره توضیح دهیم. باید بدانید که تخت یک نفره مانند هر وسیله دیگری کاربردی بوده و قیمت آن زیاد است. از این رو باید در هنگام خرید دقت کافی را داشته باشید تا بعد از خرید دچار پشیمانی و ندامت نگردید. از جمله مهم ترین نکاتی که برای خرید انواع تخت یک نفره در مورد اهمیت است، توجه به تشک آن می باشد. به طور کلی ما در بازار می توانیم سه نوع تشک تخت را مشاهده نماییم که به صورت فنری، فومی و بادی می ‌باشند. در ادامه به ویژگی های هر یک از این تشک ها خواهیم پرداخت.

خرید تخت یک نفره و اهمیت تشک آن:

تشک یکی از نکات مهم خرید تخت یک نفره است. ما می دانیم یکی از مهم ترین اجزای یک اتاق، تخت خواب می باشد. از طرف دیگر تخت خواب محلی برای قرار گرفتن شما در هنگام خواب است. لذا باید کاملا مناسب بوده تا شما و سلامتی شما دچار مشکل نشود. اندازه، نوع، ارتفاع، قیمت و حتی تناسب با سایز بدن شما از مهم ترین نکاتی است که در حین خرید تخت یک نفره باید مورد توجه واقع شود.

تشک فنردار: بیشتر افراد ترجیح می‌ دهند که از تشک فنردار استفاده نمایند. این تشک ها دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایر تشک ها می باشد. معمولاً تشک ‌های فنردار استاندارد دارای تعداد زیادی فنر بوده که حالت انعطاف پذیری را به تخت می دهند اما از نظر سلامت این تشک ها مناسب نیستند و ممکن است افراد را دچار عارضه های کمر و نخاع نمایند.

تشک فومی: این تشک معمولاً زیاد ارتجاعی نیست و در بازار آن را بیش تر به نام تشک طبی می ‌شناسند. از نظر سلامت بهترین تشک که شما می توانید داشته باشید تشک فومی است، اما باید بدانید که از نظر قیمت گران ترین تشک به حساب می‌ آید. اگر چه این تشک ها نرم هستند اما حالت ارتجاعی تشک های فنری را نداشته و کمر به راحتی روی آن به شکل دلخواه و سالم قرار می ‌گیرد. هیچ گونه مشکلی برای شما از جانبه این تشک پیش نخواهد آمد. برای خرید تخت یک نفره به سایت مراجعه کنید.

تشک بادی: سومین تشکی می باشد که معمولاً سفتی و نرمی آن با توجه به انتخاب شما و تنظیمی که شما انجام می دهید، بستگی دارد. پمپ های باد الکتریکی وجود دارند که این تشک را باد کرده و هر چقدر میزان باد آن بیش تر باشد، شما تشک سفت تری را خواهید داشت. در صورتی که میزان باد این تشک کم باشد، نرمی این تشک افزایش خواهد یافت. معمولاً این تشک ها به خاطر مشکلاتی که دارند چندان رایج نیستند.

مهمترین نکات خرید تخت یک نفره:

ابعاد: ابعاد تخت یک نفره کاملاً بسته به اندازه ی اتاق خواب شما و سایز بدن شما دارد. معمولاً شما می ‌توانید برای تخت یک نفره سایز های استاندارد و یکسانی را مشاهده نمایید اما در بعضی موارد استثنا اندازه ی این تخت ها تغییر نموده و ممکن است بزرگتر یا کوچکتر باشد. مثلا هر چه اندازه ی اتاق شما بزرگ تر باشد، شما می توانید تخت های بزرگ تر و راحت تری را انتخاب کنید. برای خرید تخت خواب به سایت مراجعه کنید.

ارتفاع مناسب تخت یک نفره: نکته ی دیگر از موارد خرید تخت یک نفره ارتفاع آن می باشد. ارتفاع تخت باید کاملاً هماهنگ با ارتفاع تشک باشد. اگر تشک شما ارتفاع زیادی دارد، به شما توصیه می ‌کنیم که از تخت های یک نفره با ارتفاع کم استفاده کنید. در صورتی که تخت یک نفره با ارتفاع زیاد را خریداری کنید، ارتفاع کلی تخت خواب افزایش یافته و ممکن است دچار مشکل شوید. این قانون برای تشک های با ارتفاع کم نیز صادق است. شما در صورتی که تشک های کم ارتفاعی دارید باید تخت هایی با ارتفاع بلند را خریداری نمایید.

تخت باکس دار: از دیگر نکات خرید تخت یک نفره وجود باکس هایی در کنار تخت است. این روزها با کاهش متراژ آپارتمان ها و خانه ها افراد جای زیادی برای قرار دادن وسایل خود ندارند، از این رو سعی می ‌کنند که تخت های یک نفره باکس دار را خریداری کنند.

فروشگاه بهسازان چوب

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72

0912-799-61-55

0933-444-91-19 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام: 09127996155     09025684868

ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ : 09127996155 

 شمــاره فکــس :     02166310464

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()