بعد از بازگشایی یک صنف  و به طور مثال یک فروشگاه باید تابلویی بمنظور تبلیغ و به نمایش در آوردن نام واحد صنفی برای آن طراحی و تولید شود که در این بین انواع و اقسام تابلو برای طراحی و تولید وجود دارند که بنا به شرایط و همچنین سلیقه و خواست مشتری تولید میشوند. از انواع تابلو هایی که این روزها کاربرد بسیار زیادی نیز پیدا کرده است تابلو روان میباشد که از تابلو های متحرک محسوب میگردد و همین موضوع نیز باعث شده تا به آن تابلو روان گفته شود. تابلو روان ها از بهترین تابلوهایی هستند که با دیگر تابلو های معمولی تفاوت زیادی دارد و عمده تفاوت آنها نیز به متحرک بودن فایل موجود بر روی تابلو مربوط میشود.برای ساخت تابلو ال ای دی روان به سایت مراجعه کنید.

تابلو روان ذهن رهگذران را به خوبی بخود در گیر میکند

یکی از ویژگی های تابلو روان ها در درگیر کردن ذهن مخاطب و رهگذر میباشد و میتوانند هر بیننده ای را به خود جذب کنند. برای برخی از فروشگاه ها و صنوف بسیار مهم است که به کار خود رونق داده و مشتریان زیادی را بخود جلب کنند که از این رو تابلو روان ها میتوانند بخوبی این مزیت را بوجود آورند. تابلو روان ها  همانطور که گفته شد از مجموعه ای لامپ های ال ای دی تشکیل شده اند که این لامپ ها میتوانند بصورت متحرک و یا چشمک زن عمل کرده و همین موضوع در جلب و دگیر کردن ذهن رهگذر تاثیر زیادی دارد و او را برای خرید از فروشگاه و یا هر صنف دیگری ترغیب خواهد نمود. لامپ های ال ای دی تعبیه شده بر روی این تابلو بصورت فول کالر میباشند که این فول کالر بودن خود میتواند در جلب توجه رهگذران نقش بسیار مهمی داشته باشد و نظر او را  به خوبی جلب کند.

با یکبار ساخت تابلو روان دیگر نیازی به ساخت تابلو با تغییر صنف وجود ندارد

یکی از عمده مزیت هایی که با ساخت و اجرای تابلو روان ها ایجاد میشود به عدم نیاز به تعویض و ساخت تابلوی مجدد با تغییر صنف مربوط میشود و میتوان یک تابلو را برای صنوف گوناگون مورد استفاده قرار داد. امروزه برخی صنوف بصورت اجاره ای و موقت در یک فروشگاه و یا یک مکان خاص فعالیت میکنند که این موقتی بودن باعث شده تا صنف بعدی مجبور به ساخت تابلوی دیگری متناسب با صنف خود شود. تابلو روان ها میتوانند هر فایل مد نظر مشتری را به خوبی و به صورت متحرک بر روی خود به نمایش در آورند و از این رو در صورتیکه صنف بعدی قصد فعالیت داشته باشد دیگر نیازی به ساخت تابلو نخواهد داشت و از همان تابلو و تنها با تعویض فایل میتواند استفاده نماید.برای سفارش تابلو  از طریق لینک اقدام نمایید.

تابلو روان و رنگ بندی متنوع آن

یکی از مزیت هایی که به ساخت تابلو روان ایجاد میشود مربوط به فول کالر بودن آن میشود. لامپ های ال ای دی به کار رفته بر روی تابلو میتوانند به هر رنگی در آیند و به همین دلیل میتوانند کلمات و کاراکترها به رنگ های متنوعی به نمایش در آورند و تنها به صورت تک رنگ تولید نمیشوند. همچنین تابلو روان ها فایل های موجود بر روی خود را میتوانند با توجه به خلاقیت طراح در اشکال مختلفی به نمایش در آورند که هر چه این اشکال به صورت خلاقانه تر به نمایش در آیند در نتیجه مشتری بیشتر مجذوب تابلو خواهد شد.

در صورت نیاز به تابلو روان در انواع مختلف و در سایز بندی های گوناگون آن هم با قیمت مناسب میتوانید با کارشناسان شرکت تابلوسازی اچ دی تماس حاصل نمایید و پس از دریافت اطلاعات کامل سفارش ساخت تابلو را ثبت نمایید.

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 546
نمایش همه
علاقه مندی ها ()