دکوراسیون ساختمان ها تنها به بخش زیبا سازی نمای داخلی آن و تعویض روکش های دیوار و کف محدود نمی شود، بلکه شامل تمامی اکسسوری هایی می باشد، که به دکوراتور کمک می کند، تا به بهترین روش سبک طراحی خود را به مرحله نمایش عموم بگذارد. انواع چراغ های تزئینی، تابلو، مجسمه، ظروف دکوراتیو، آینه، میز کنسول و غیره را می توان در شمار مهمترین اکسسوری های منازل قرار داد، که در میان آن ها بیشترین سهم را انواع تابلو نقاشی ایفا می کنند، با استفاده از تابلو های جذاب هنری، مطابق با سبک های دکوراسیون داخلی می توان تاثیر بسیار زیادی را در زیبایی محیط به جا گذاشت.  استفاده از انواع تابلو چند تکه نقاشی و تابلو آبرنگ برای تمامی سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی منازل با استقبال بسیار زیادی از سوی مشتریان مواجه شده است، این تابلو های دیواری را می توان در قالب باکس های طراحی نیز تهیه و خریداری نمود. قیمت تابلو دیواری بر حسب نوع طراحی، ابعاد و اندازه، نوع تابلو، سبک طراحی و کیفیت آن ها متغییر است، و هر شخصی بر اساس بوجه شخصی، سبک دکوراسیون داخلی و سلیقه خود می تواند نمونه ای از این تابلو ها را انتخاب نماید.برای خرید تابلو  به سایت مراجعه کنید. 

انواع تابلو

مطابق با تمامی سبک های طراحی و دکوراسیون می توان از انواع تابلو نقاشی مدرن، تابلو نقاشی کلاسیک، تابلو منظره، تابلو فرش، تابلو خط و نستعلیق و بسیاری دیگر از تابلو های انتزائی و مدرن استفاده کرد و دکوراسیون داخلی ساختمان خود را از نظر هماهنگی اجزاء با یکدیگر در بهترین حالت ممکن قرار داد. دکوراتورها از جمله افرادی هستند که ارتباط بسیار نزدیکی با تولید کنندگان مبلمان، مجسمه ساز ها و نقاشان سبک های مختلف طراحی دارند، و برای بهتر به نمایش گذاشتن هنر خود از  کمک این افراد استفاده می کنند، بطوریکه در طراحی های سبک مدرن آن ها می توان اشیاء دکوراتیو و اکسسوری های مشابه آن را در جای جای ساختمان ها مشاهده کرد، که از مهتمرین آن ها می توان به تابلو نقاشی مدرن و کلاسیک اشاره کرد. دیوار های منازل و دیگر ساختمان های تجاری با انواع تابلو نقاشی کامل تر و جذاب تر می شوند، و گرمای محیط داخلی ساختمان ها را دو چندان می کنند، در بیشتر شرکت ها و ساختمان های اداری بر حسب نوع فعالیتشان از انواع تابلو نقاشی منظره یا تابلو نقاشی کلاسیک استفاده می کنند، تا زیبایی و جذابیت محیط و پرستیژ کاری خود را بالاتر ببرند، و توجه متقاضیان و مشتریان خود را برای مدتی جلب نمایند تا آن ها را جذب خود کنند.برای اطلاع از قیمت تابلو های گل سه بعدی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت تابلو نقاشی

قیمت تابلو نقاشی مانند تمامی کالاهای لوکس و تزئینی براساس کیفیت و متریال مصرفی محاسبه و تعیین می شود، امروزه برای تمامی فضاهای ساختمان می توان از انواع تابلو آبرنگ، تابلو نقاشی مدرن، کلاسیک، کودکانه، منظره، انتزائی و غیره استفاده کرد، و فضای داخلی و چیدمان منازل را با استفاده از آن ها به بهترین شکل ممکن تزئین نمود. برای خرید تابلو نقاشی در سبک و سیاق های مختلف در ابتدا باید به چیدمان ساختمان، هارمونی رنگ ها، اندازه دیوار و ابعاد قاب تابلو و هماهنگی تصویر با سبک چیدمان دقت نمود، برای مثال در سبک های چیدمان سنتی ساختمان ها اغلب از انواع تابلو خط مدرن یا خط و نقاشی استفاده می شود، که با این فضا ها هماهنگی بالایی دارد، و طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کرده است.

فروش تابلو با مناسب ترین قیمت

مجموعه معتبر دکور آفیس از معتبر ترین مراکز فروش تابلو با مناسب ترین قیمت با تنوع بسیار بالا در طراحی و سبک های نقاشی می باشد، که تقریبا توانسته خواسته های خریداران را از خرید تابلو جذاب نقاشی و خطاطی برآورده نماید. برای مشاهده و سفارش انواع تابلو نقاشی از مرکز دکورآفیس می توان به سایت این مجموعه مراجعه کرد، و پس از مشاهده نمونه کارهای آن اقدام به سفارش و خرید این محصولات نمود.

 فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()