سقف  در معماری و دکوراسیون داخلی ساختمان ها بسیار حائز اهمیت می باشد، بطوریکه از گذشته تا کنون برای زیبا سازی سقف ها از روش های بسیار متنوعی مانند نقاشی، گچبری، آینه کاری، پوستر سقفی و انواع سقف های کاذب استفاده می کردند، که سبب زیبایی بیشتر نمای داخلی ساختمان ها می شد. آسمان مجازی از جدید ترین سقف های کاذب می باشد، که از آن می توان برای تمامی محیط های مسکونی و تجاری استفاده کرد، این سقف زیبایی خیره کننده ای به محیط می دهند. این سقف های جذاب در واقع ترسیمی از نقاشی های سه بعدی از طبیعت، آسمان و دریا می باشند، که علاوه بر زیبایی و جذابیت بخشیدن به محیط، آرامش بیشتری را به افراد القا می کنند. سقف آسمان مجازی از تایل های متنوع پلکسی( طلق مقاوم) ساخته شده است، که به روش های مختلف مانند بک لایت، استیکر و چاپ مستقیم  روی آن طرح های مختلف را اجرا می کنند، که توسط شبکه بندی های فلزی یا قاب های گچی دور آن نگه داشته می شود. قیمت اجرای ساختمان مجازی برای قسمت های مختلف ساختمان بر حسب کیفیت و نوع تایل های اجراشده و مساحت و متراژ سقف محاسبه و تعیین می شود. برای خرید آسمان مجازی به سایت مراجعه کنید.

مراحل اجرای ساختمان مجازی

مراحل اجرای ساختمان مجازی شامل سه مرحله اجرای تایل های آسمان مجازی، سازه های نور پردازی و سازه های سقف کاذب می شود، که تمامی مراحل آن باید توسط افراد خبره و مجرب انجام شود، تا کیفیت اجرایی این سقف کاذب سه بعدی بسیار بالا باشد. برای تمامی قسمت های ساختمان می توان از این نوع سقف های جذاب و دیدنی استفاده کرد. ابعاد انواع تایل های آسمان مجازی معمولا در اندازه های استاندارد 60 در 60 با ضخامت 2 میلیمتر می باشد، و تعداد تایل های آن نیز بسته به متراژ سقف ساختمان تغییر می کند، البته این امکان نیز وجود دارد، که ضخامت و ابعاد تایل ها را به صورت دلخواه سفارش داد و خریداری نمود. اجرای آسمان مجازی آشپزخانه، آسمان مجازی سرویس بهداشتی، سالن پذیرایی، اتاق خواب، استخر و غیره در طرح ها و  نقش های سه بعدی به بهترین صورت انجام می شود، تا بخشی از فضای ساختمان را با دیگر قسمت های آن متمایز نماید. استفاده از انواع آسمان مجازی برای ساختمان های تجاری، اداری، باشگاه های ورزشی، استخر ها و دیگر امکان عمومی و خصوصی بسیار متداول شده است، و در زیبایی و دکوراسیون این ساختمان ها تاثیر بسیار زیادی دارد.

مزایای استفاده از آسمان مجازی

از مهمترین مزایای استفاده از آسمان مجازی می توان به تنوع در طرح و رنگ، ایجاد یک محیط دکوراتیو و جذاب اداری ، تجاری و مسکونی، قیمت بسیار مناسب، استفاده از تصاویر دلخواه، وزن کم، قابلیت نورپردازی، اتصال و جدا شدن آسان، عایق حرارت، مقاومت در برابر رطوبت، آنتی باکتریال و کاملا بهداشتی، مناسب برای محیط های درمانی و بهداشتی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که سبب شد، به محض ورودش در بازار مورد توجه مشتریان قرار بگیرد، و تقریبا جایگزینت بسیار مناسبی برای انواع سقف های کاذب باشد. قیمت آسمان مجازی نیز برحسب نوع متراژ ساختمان، نوع متریال مصرفی اعم از جنس تایل های پلکسی، نوع و کیفیت طرح چاپی و همین طور نحوه اجرای نورپردازی و تعداد لامپ های LED به کار رفته در آن متفاوت می باشد، ولی می توان در مجموع خدمات اجرای آسمان مجازی را در مقایسه با کیفیتی که به ارمغان می آورد بسیار مناسب و مقرون به صرفه دانست. برای اطلاع از فروش آسمان مجازی طرح های آسمان و ابر به سایت مراجعه کنید.

اجرای آسمان مجازی با مناسب ترین قیمت

گروه معماری و تزئینات داخلی ساختمان دکور آفیس از معتبرترین مجموعه های اجرای آسمان مجازی با مناسب ترین قیمت و بهترین و عالی ترین کیفیت اجرایی می باشد، بطوریکه رضایت تمامی متقاضیان و مخاطبان خرید آسمان مجازی را جلب کرده است، برای مشاهده نمونه کارهای این مرکز معتبر می توان به سایت دکورآفیس مراجعه کرده و در صورت تمایل با کارشناسان این مرکز در زمینه نحوه اجرای خدمات و قیمت طرح مشورت نمود.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 317
نمایش همه
علاقه مندی ها ()